#1 Skrevet Februar 18, 2008 Kan noen sette på noen felger på denne bilen? Porsche turbo cup eller rs6? + senke den litt Pluss farge grillen min svart + emblem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2008 Sånne felger jeg vill ha på,.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2008 Sjeft... Takk Skal prøve og finne et bedre bilde av felgene... Kan noen ta emblemet svart også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2008 her er et bilde fra siden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2008 Hehe, det siste der er jo photoshoppa, men gi meg 10 min da. Du vil ha "sota" emblem også? Ikke chrome? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 20, 2008 Hehe, det siste der er jo photoshoppa, men gi meg 10 min da. Du vil ha "sota" emblem også? Ikke chrome? Stemmer det.... Jepp sota emblem også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 20, 2008 En av hver. La inn noen R32 bremser på cup felga jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 20, 2008 Takk Kenneth:) hmmm lurer på om 17" kan bli litt i minste laget, noen som har bilder av golf variant med 17? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...