Defa warmup sluttet å funke

Anbefalte innlegg

Heisann... Har ett problem med min defa warmup. Det har seg sånn at den rett og slett har sluttet og virke. Har full pakke med lader og kupevarmer osv... Displayet tok kvelden. Viser ingen ting lengre. Har nå sjekket alle sikringer jeg kan finne. Ser ikke ut som det er det som er problemet.

Noen som har vert borti noe lignendes?

Noen ganger kan man så vidt skimte at det står noe i displayet, men bare for en kort periode. Har prøvd å koble bilen til strømnettet og det funket heller ikke. På toppen av laderen skal det være ett lys som lyser når den er koblet til og lader, dette lyser heller ikke.

Om disse har noen form for hjerne? Eller består det kun av den lader boksen og det displayet? Pluss varmekolbe osv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

'Hjernen' er vel boksen der ledningene fra inntaket, kupèen og elementet møtes. Høres for meg ut som en ukontakt en plass, siden du kan se noe i displayet av og til.

Fra den boksen som ledningene er koblet til går det en tynn kabel med sikring på, i alle fall hos meg. Har du sjekket om denne ikke sitter skikkelig fast eller fått seg et lite brudd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er som regel displayet/uret som har tatt kvelden.

Sjekk alle tillkoblinger på laderen og ledningen.

Ta løst uret og vipp av dekselet på baksiden og se om ledningen sitter fast.

Hvis alt dette er i orden prøv nytt ur

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste plassen jeg ikke har vert er under dashbordet hvor uret er koblet. Tenkte jeg skulle sjekke det senere. fikk ikke tid i dag.

Det sluttet og funke her en annen dag og. Da skjedde det etter at jeg holdt på å justere forsterkeren. Fant ut at den trakk en del mer strøm en bilen greide å levere, så spenningen hoppet med nesten 1 volt i takt med musikken. Da kom den på igjenn etter ti min!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.