#1 Skrevet Februar 18, 2008 Har problemer med å få ut bensinpumpen på min passat -00, 1.8T. Problemer er å få av koblingene på lokket. Istedenfor å fest slangene med slangeklamme eller noe lignende, så er det brukt noen plastvinkler som er presset på, eller noe slikt. Er det noen som vet hvordan man får av disse? Har prøvd å få de ut, men tør ikke ta altfor hardt i. Og får ikke ut pumpen før de er av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2008 Hei! På disse koblingene så er det antageligvis et lite klips som du må klemme inn. Dette er ofte i samme farge som resten av koblingen, så kan være litt vanskelig å se hvis en ikke vet om det. Det sitter ned på vinkelen, ned mot tanken. Press hele koblingen litt ned mens du klemmer inn klipset, så er den bare å dra av. mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2008 Fikk det til Var jo umulig å se at det var noe som skulle presses inn der... Hadde prøvd det før, men da viste jeg ikke at det skulle presses inn. Men nå fant jeg fram tangen og da tok det 3 minutter så var hele pumpen ute! Takk for hjelpen Bare kjipt at jeg nå hadde fått feil pumpe fra mekonomen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...