#1 Skrevet Februar 18, 2008 Kan det stemme at man ikke skal slipe ventilene i toppen på en G60? Har fått tilbake toppen fra Cylmo, og dem har slipt ventiler og ventilseter. Leste i dag, i servicemanualen at ventilene IKKe måtte slipes, kun ventilseter. Noen som har innspill? Hva kan skje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2008 Kan det stemme at man ikke skal slipe ventilene i toppen på en G60?Har fått tilbake toppen fra Cylmo, og dem har slipt ventiler og ventilseter. Leste i dag, i servicemanualen at ventilene IKKe måtte slipes, kun ventilseter. Noen som har innspill? Hva kan skje? Da har Cylmo gjort det eneste riktige, og VAG (el hvem det nå enn er) prater tull i servicemanualen Det blir ikke bra resultat med å bare slipe ventiler uten å frese seter, sånn er det med den saken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2008 Det vet jeg jo. Derfor jeg ba dem om å gjøre det. Eneste årsaken kan jo være at eksosventilene er sodiumfyllte? Men skal vel gå bra så lenge man ikke kommer inn til sodium? Takker for alle innspill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2008 Ventilene er fylt i stammen, ikke tallerken. Uansett, det spiller ingen rolle, dem kan slipes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2008 Da er det bare å kjøre på. Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...