Anbefalte innlegg

Kan det stemme at man ikke skal slipe ventilene i toppen på en G60?

Har fått tilbake toppen fra Cylmo, og dem har slipt ventiler og ventilseter.

Leste i dag, i servicemanualen at ventilene IKKe måtte slipes, kun ventilseter.

Noen som har innspill?

Hva kan skje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det stemme at man ikke skal slipe ventilene i toppen på en G60?

Har fått tilbake toppen fra Cylmo, og dem har slipt ventiler og ventilseter.

Leste i dag, i servicemanualen at ventilene IKKe måtte slipes, kun ventilseter.

Noen som har innspill?

Hva kan skje?

 

Da har Cylmo gjort det eneste riktige, og VAG (el hvem det nå enn er) prater tull i servicemanualen :)

Det blir ikke bra resultat med å bare slipe ventiler uten å frese seter, sånn er det med den saken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vet jeg jo.

Derfor jeg ba dem om å gjøre det.

Eneste årsaken kan jo være at eksosventilene er sodiumfyllte?

Men skal vel gå bra så lenge man ikke kommer inn til sodium?

Takker for alle innspill.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ventilene er fylt i stammen, ikke tallerken. Uansett, det spiller ingen rolle, dem kan slipes :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare å kjøre på.

Takk for svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.