#1 Skrevet Februar 18, 2008 Leter etter noen som selger Tomason TN4 felger her i landet? Evt noen som vet om andre som selger Sportec felger i Norge? Finner liksom ingen som kan levere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2008 Evt noen som vet om andre som selger Sportec felger i Norge?Finner liksom ingen som kan levere... disse http://www.autotuning-import.no selger sportec i Norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2008 Vet Quality Autoimport skulle begynne å importere Tomason felger,men tror ikke det ble noe av. Må nok få de inn selv ifra Tyskland...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2008 Vet Quality Autoimport skulle begynne å importere Tomason felger,men tror ikke det ble noe av. Må nok få de inn selv ifra Tyskland...... Å importere selv er vel ikke så veldig farlig det? Likte godt de felgene... Ingen som vet om noen som ligner her i Norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2008 Å importere selv er vel ikke så veldig farlig det? Likte godt de felgene... Ingen som vet om noen som ligner her i Norge? Neida,har tatt inn masse felger ifra Tyskland jeg. Problemet er bare å finne Tyskere som gidder/vil sende til Norge...... Et tips er å få de til å bruke DPD som frakt. Det koster under 100 euro å sende 4 felger ifra Tyskland til Norge med de. Jeg betalte 65 euro i frakt for 4 stk 19 tommere ifra Hamburg til Ålesund. Da ble de levert på døra også,tok en uke bare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 19, 2008 Norsk Bildelsenter dukket opp som forhandler på sidene til Tomason. http://www.tomason.de/dealer.php Sendt en mail om prisforespørsel til dem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 19, 2008 Norsk Bildelsenter dukket opp som forhandler på sidene til Tomason.http://www.tomason.de/dealer.php Sendt en mail om prisforespørsel til dem... Det må ha skjedd ganske nylig isåfall..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 24, 2009 Neida,har tatt inn masse felger ifra Tyskland jeg. Problemet er bare å finne Tyskere som gidder/vil sende til Norge...... Et tips er å få de til å bruke DPD som frakt. Det koster under 100 euro å sende 4 felger ifra Tyskland til Norge med de. Jeg betalte 65 euro i frakt for 4 stk 19 tommere ifra Hamburg til Ålesund. Da ble de levert på døra også,tok en uke bare. Måtte du betale moms?.. Vurderer å handle Tomason TN4 felger på ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 24, 2009 Norskbildelsenter Der kjøte jeg mine... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 24, 2009 Måtte du betale moms?.. Vurderer å handle Tomason TN4 felger på ebay.Jepp,slapp nok ikke unna den.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...