#1 Skrevet Februar 18, 2008 Vi starter fra Alta Fredag klokken 16.00. De som skal være med må gi beskjed til meg på sms, så jeg vet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2008 Vi starter fra Alta Fredag klokken 16.00. De som skal være med må gi beskjed til meg på sms, så jeg vet... Muli at æ blir me likevæll, blei akkurat sykemeldt ut uka, så vesst æ bare blir i bedre form t fredag, så blir æ me: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2008 Muli at æ blir me likevæll, blei akkurat sykemeldt ut uka, så vesst æ bare blir i bedre form t fredag, så blir æ me: rock : Den e go, hvis du ikke kjøre egen bil, har æ plass.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2008 Magnus skulle og nedover, hør med han så kan dere jo dra sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2008 Den e go, hvis du ikke kjøre egen bil, har æ plass.... Vesst æ blir å fære. så blir d me egen bil...men takk førr tilbude 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2008 Magnus skulle og nedover, hør med han så kan dere jo dra sammen Jess, han skulle sitte på me mæ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 20, 2008 Jess, han skulle sitte på me mæ... Hæ? sku ikke han kjøre dær nede? har du hørt om d e flere som ska fære nedover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 20, 2008 Hæ? sku ikke han kjøre dær nede? har du hørt om d e flere som ska fære nedover? Han kan bruke min bil;) Å dessuten er det genialt, for jeg er sikkert ikke kjørbar før på kvelden uansett:) Ikke hørt om noen flere nei, kjederlig men sånn er det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 20, 2008 Han kan bruke min bil;)Å dessuten er det genialt, for jeg er sikkert ikke kjørbar før på kvelden uansett:) Ikke hørt om noen flere nei, kjederlig men sånn er det. ja d nu litt trasi, æ hadde nu regna me at nån av hammerfestingan hadde tænkt sæ nedover værtfall, å kanskje et par-tre flere fra Alta, men men, d e dæm som tape på d, førr d dær kommer t å bli RÅTT!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...