#1 Skrevet Februar 19, 2008 Noen som har en formening om hvem som er billigst (og ikke nødvendigvis best) på lakkering her i kr.sand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2008 Er noen polakker som lakerer oppe i øvrebø. de er egentlig temmelig flinke etter hva jeg har hørt. er du intrisert kan jeg skaffa deg telefon nr. Mvh Kim Andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2008 Er noen polakker som lakerer oppe i øvrebø. de er egentlig temmelig flinke etter hva jeg har hørt. er du intrisert kan jeg skaffa deg telefon nr. Mvh Kim Andre ja takk, kan du sende tlf på pm til meg oxo tror du?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2008 kan du sende til meg også? hadde vært greit å hørt på en pris:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2008 sender du til meg også? trenger litt arbeid gjort. sveiser de også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2008 Kan gjerne sende det på PM til meg ja Takker og bukker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2008 de i øvrebø er dyktige og er vel billigst tror jeg har ikke finne noen som kan matche di til nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 21, 2008 de i øvrebø er dyktige og er vel billigst tror jeg har ikke finne noen som kan matche di til nå har du tlf nr eller noe til dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 22, 2008 Ja sorry jeg var litt sein Men nr er 92636003 og heter jarle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 29, 2008 de sveiser også, og som sagt, veldig billige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...