Dimensjoner uten godkjenning

Anbefalte innlegg

Har i dag 03 A6 Avant. 205/55-16.

ET45 tror jg det er. Hvilke dim kan jeg gå får da uten å måtte på BT for å få dette inn i vognkort. Husker ikke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET kan du forandre +-7,5

Hva tenker du på dim dekk? 235/35-19?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET kan du forandre +-7,5

Hva tenker du på dim dekk? 235/35-19?

Ja det er det jeg har i dag, på 8x19. Så det skal nok godkjennes. Blir vel et avvik der på 10mm i forhold til ET 45 - 35

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står det oppgitt 45 i vognkortet, og du har satt på 35, skal dette godkjennes, ja. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er det jeg har i dag, på 8x19. Så det skal nok godkjennes. Blir vel et avvik der på 10mm i forhold til ET 45 - 35

Da må du ha med TUV papirer på felgene når du skal til BT. Som regel går det bra da, men man vet aldri når det gjelder BT......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står det oppgitt 45 i vognkortet, og du har satt på 35, skal dette godkjennes, ja. :)

Det ikke står noe innpress i vognkortet. Kun 7 x 16 og dim på dekk. Men jeg regner med det er ET 45.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ikke står noe innpress i vognkortet. Kun 7 x 16 og dim på dekk. Men jeg regner med det er ET 45.

Da går det sikkert bra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det pleier å stå minimum ET i vognkortet et sted.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det pleier å stå minimum ET i vognkortet et sted.

Akkurat. Ja da må jeg vel ta en ekstra kikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.