#1 Skrevet Februar 19, 2008 Har en feil på klima`n min... hvor finner jeg denne sensoren? 00799 - Coolant Temperature Sensor (G110) 30-00 - Open or Short to B+ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2008 ingen som vet hvor denne føleren ligger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2008 Kan det være temp føleren som står på innsuget? Der rett etter gass spjeld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2008 Det betyr jo noe ala kjølevæsketemperatursensor. Coolant er kjølevæske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2008 Tror det er sensoren som står på slangen mellom blokk og varmeregister. Den brukes kun til klima-anlegget. Gir feilkode 6.x på kanal 1 på klimadisplayet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2008 Tror det er sensoren som står på slangen mellom blokk og varmeregister. Den brukes kun til klima-anlegget. Gir feilkode 6.x på kanal 1 på klimadisplayet. stemmer det.. har feil på 6.1.. men har lett litt etter denne føleren, kan ikke finne dn: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2008 Her er den. Er rett bak blokka. Står på en slange som går fra blokk til varmeregister. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 23, 2008 Takk, nå ser jeg hvor den er i:) denne er mulig og bytte uten og tømme hele kjølesløyfen til varemapparatet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 23, 2008 Ja, bare løft slangen som går mot varmeapparatet etter demontering. Litt søl blir det men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...