Felgtips i 18 tom til Passat 3BG stv.(Avgjort: Brabus Monoblock IV)

Anbefalte innlegg

Driver å titter på nye felger om dagen,trenger noen tips da jeg har søkt meg nesten lei på felger til bilen hehe. Vurderte en liten stund Keskin KT2 men er usikker på den enda. Har tittet litt på div. Merce-felger alâ Brabus og Carlsson da jeg har fått masse inputs ifra en inspirasjons-tråd om 3BG her på forumet. Har fått litt sansen for denne Carlsson felgen under som heter Carlsson 1/6 EVO (øverste bildet)

Også en felg jeg har fått sansen for er Brabus Monoblock IV......(nederste bildet)

carlsson.jpg

brabus.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flåsete kommentarer klarer jeg meg fint uten i denne tråden.........ja jeg vet jeg er håpløs når det gjelder felger :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror Carlsson-felgen ville blitt stilig på en 3BG :cool:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror Carlsson-felgen ville blitt stilig på en 3BG :cool:
Ja de står høyest på lista om dagen :) Titter jevnlig innom Ebay.de etter felger.......har brukt noen timer på å kikke gjennom noen sett med felger for å si det slik hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lorinser LM02 8/9x18 til 10.000?

DSC_0002-1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lorinser LM02 8/9x18 til 10.000?

DSC_0002-1.jpg

Nja,da liker jeg bedre Carlsson felgene over her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke helt glemt Tomason TN1 heller........

tomason.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,likte Tomason felgen jeg da. :) Har du ett bilde av bilen i fra siden kan jeg PS litt etterpå. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter og leter etter det samme som du Pål.Har lett meg grønn etter sommersko til bilen,men vurderer nå RS4-2 felgen i gunmetall.Blir litt kostbart når de må hentes fra USA da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,likte Tomason felgen jeg da. :) Har du ett bilde av bilen i fra siden kan jeg PS litt etterpå. ;)
Joda er tøff den felgen men kjenner lite til det merket. For alt jeg vet kanskje det er bly-legert alu som blir firkanta bare man kjører over en sneip : rolleyes Er vel ingen i klubben såvidt jeg vet som kjører med Tomason-felger. Akkurat nå så frister Carlsson-felgene mest :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter og leter etter det samme som du Pål.Har lett meg grønn etter sommersko til bilen,men vurderer nå RS4-2 felgen i gunmetall.Blir litt kostbart når de må hentes fra USA da..
Ikke hvis du bruker Jetcarrier :) Søk etter Jetcarrier her på forumet å se hvordan man går frem. Ikke mange kronene i frakt hvis du bruker sjøfrakt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du vurdert OZ sine felger? Palladio hadde jeg på en 2007 modell Passat i 18" og fikk mye skryt. 35Anniversary har jeg bestilt til Touran'en min i 18", den ser litt kjip ut på bilder men i det virkelige er den flott. Blank aluminium samt svart blank lakk ellers. Alternativt kan du jo også se på Michelangelo10

http://www.ozracing.com/at-team/wheels/street-style/palladio/en

http://www.ozracing.com/at-team/wheels/racing/35th-anniversary/en

http://www.ozracing.com/at-team/wheels/street-style/michelangelo-10/en

passat 1.jpg

passat 2.jpg

35ANNIVERSARY.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De lorinser-felga til kenneth ligger i garasjen min nå og venter på polering :)

Blir kule felger! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OZ har masse fine felger de.....har ikke dukket opp noen på Ebay som jeg har "falt" for enda. OZ Futura har jeg jo hatt et sett av allerede hehe. Men dukker det opp et sett med OZ Mito så spørs det om jeg må slå til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NBS har jo tomason felger, hør med de om de har noen erfaringer med de?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NBS har jo tomason felger, hør med de om de har noen erfaringer med de?
Tror ikke de har solgt så mange sett om de i det hele tatt har solgt noen enda. Ikke så lenge siden jeg sjekket opp om Norsk importør,da var det ingen. Quality Autoimport skulle begynne men det ble ingenting av. Det var like før eller etter jul mener jeg på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, bare så at de hadde den felgen du har kika på når jeg var innom der i begynnelsen av januar, ikke sett noe skriverier om de felgene på noen andre forum da? var jo litt knæsje, eller bestill opp felgene du i utgangspunktet bestillte bare i 18", de var jo ikke direkte fæle..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg går for de Carlsson felgene.......men jeg må vente å se om jeg blir overbydd på noen felger jeg har lagt inn bud og har vinnerbudet for øyeblikket. Det er noen BBS felger som er ekstra-utstyr på Audi A6. Men de her har gull-lakkert senter da........

bbsgold.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

F*EN !!!! Han karen jeg var klar til å kjøpe Carlsson-felgene med har plutselig satt opp prisen med 400 euro. Var å sjekka isted om de fortsatt var tilsalgs,det var de.....men 400 euro dyrere : bh : Da de felgene var i øvre pris-sjikt av det skulle bruke på felger denne gang så får det heller bli noe andre felger. F*ens tysker-j*vel !!!!!! : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg går for de Carlsson felgene.......men jeg må vente å se om jeg blir overbydd på noen felger jeg har lagt inn bud og har vinnerbudet for øyeblikket. Det er noen BBS felger som er ekstra-utstyr på Audi A6. Men de her har gull-lakkert senter da........

Disse var feiiit da! Hvilken farge er det på bilen din?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om det blir disse i 8,5*18" til min passat..: rock :

164.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pene felger! For oss som ikke er helt inne på alle felgtyper, hvem produserer disse og hva heter de? Noen som selger dem i Norge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse var feiiit da! Hvilken farge er det på bilen din?
Den er urbangrå.......:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.