Felgtips i 18 tom til Passat 3BG stv.(Avgjort: Brabus Monoblock IV)

Anbefalte innlegg

Hvordan blir det med 8,5x18 ET 20 mon tro........??? : rolleyes Ble lagt ut et sett med OZ Mito i 8,5x18 men med ET20 da såklart. : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spionerer litt her jeg siden mye av disse felgene som passer på Pål sin bil også passer på min... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spionerer litt her jeg siden mye av disse felgene som passer på Pål sin bil også passer på min... ;)
Hehe går helt fint det.....bare vi ikke havner opp med samme felger ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vurder Keskin KT-4 i dim 8,5 x 18 foran og 9,5 x 18 bak. Ta de med sort senter og få de pulverlakkert gull i midten...

Eller?

KT-4 black:

KT4SP.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte en mail til en god felgkontakt i Tyskland igår om han hadde noe "snacks" på lur...........Sitat : "I can offer OZ Futura in 9x18 ET26 with 2" and 2,5" lips."

Men de var "litt" for dyre denne gangen,skulle ha 2200 euro for kun felgene : rolleyes

Får se hva som dukker opp på E-gay i helgen......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om priser på TSW Holsten eller hvem som har de her i Norge til en fornuftig pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om priser på TSW Holsten eller hvem som har de her i Norge til en fornuftig pris?
Hehe er vel forsåvidt ingen i Norge som har de til fornuftig pris egentlig........kanskje Jons dekk og felg ?? Han har jo solgt en del sett av de felgene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble Brabus Monoblock IV gitt.........men må shoppe spacere også da de hadde ET55 : rolleyes Må vel ha noen 25 mm spacere på de felga der.

brabus.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe allerede kjøpt to sett med H&R 25 mm spacere med bolter.....men takk for tipset :)

aha=) mye kom de på da ca? kjøpt over dammen det å eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha=) mye kom de på da ca? kjøpt over dammen det å eller?
Nei handla i Tyskland......kosta vel 80 euro pr sett. H&R er ikke det billigste men kvaliteten er uslåelig. Kunne så såklart kjøpte noen 25 mm spacere uten navsentrering å brukt superlange bolter men det hadde nok blitt litt kokkelimonke ja : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes de var penere med rette eiker....:) Brabus Monoblock IV er nok de som troner høyest akkurat nå........men får se hva som dukker opp de nærmeste dagene. Hadde kjøpt Carlsson felger jeg nå hadde det ikke vært for at prisen "plutselig" spratt opp 400 euro : mad :
Joda,de Carlsson felgene har blitt 200 euro dyrere nå. : bh : Når jeg kom over de kosta de 890 euro som "Zofort kaufen" Så neste dag,1290 euro og nå er de på 1490 euro. Faen hadde jeg bare slått til med en gang : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De var meeeeget nice! :)
Hehe de jeg kjøpte eller de jeg planla å kjøpe ?? Har bestilt meg 2 sett med 25mm spacere nå så jeg satser på ET30 blir bra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det vel bare å vente til disse blir lagt ut for salg da.. Passer fint som vinterfelger.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det vel bare å vente til disse blir lagt ut for salg da.. Passer fint som vinterfelger.. ;)
Alt er til salgs bare prisen er riktig.......: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brabus ja! Mens vi snakker om salg, hva selger du for? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir kult med de Brabus hjula ja. :)

Må slippe passaten godt nedover hjula denne gangen da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser nå at de er 18" og ikke 19" som var planen på sommerskoa. Har handlet inn noen 18" CSA Gladiator som jeg tenkte bruke som vintersko neste sesong, men har faktisk vurdert å kjøre det samme på sommer for å komme lavest mulig. LITT usikker.

Uansett, gleder meg til å se hjula dine på bilen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det blir tøft med de Brabus-hjula ja. Iallfall ikke noen fare for at jeg vil treffe så mange biler med akkurat slike felger. Vil ikke ha noe som alle andre har ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det blir tøft med de Brabus-hjula ja. Iallfall ikke noen fare for at jeg vil treffe så mange biler med akkurat slike felger. Vil ikke ha noe som alle andre har ;)

That`s the spirit : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte felger Pål :) men lurer på en ting vis dine heter Brabus Monoblock IV hva heter da mine? trudde det var navnet på mine eg : klø : vertfall det eg ble fortalt.

divbilder205.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.