#1 Skrevet Februar 19, 2008 jeg har en audi a4 1,8tsq som skal yte ca 220hk. clutchen skal være byttet for ca 10000 siden men nå slurer den...kan d være noe annet en at clutchen er slitt..litt drøyt å greie å slite sund en clutch på 10000???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2008 jeg har en audi a4 1,8tsq som skal yte ca 220hk. clutchen skal være byttet for ca 10000 siden men nå slurer den...kan d være noe annet en at clutchen er slitt..litt drøyt å greie å slite sund en clutch på 10000???? Hvilken årsmodell er bilen? Ble det montert originalclutch? Hvis bilen er 2002 modell eller nyere, vil nok ikke originalclutchen klare de kreftene du har.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2008 bilen er en 1998 mod audi a4 1,8tsq orginalt 10hk chipet til ca 220hk) kjøpte bilen akkurat jeg,selger sier at d er byttett til orginal clutch ja,og selger virker veldig åverbevisede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2008 Trur denne bilen burde klare disse kreftene. Du får reklamere på clutchbyttet. Kanskje det har skjedd en liten glipp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2008 kan jo sjekke at det ikke renner olje ned på girkassa.. og inn på lamellen.. om det feks lekker litt fra toppdeksel paknigen, servo osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...