#1 Skrevet Februar 19, 2008 går bra fram men koss bli det bak, går det fordi om det senkes???? Bilder hadde vært supert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2008 Hvor mye hadde du tengt å senke da Vegard? Du nevnte HR idag på jobb, og regner med dette blir jursterbart, eventuelt hvor mange mm du skal ned? Hva med valsing? Eller sikter du mer til hvordan det vil gå med tanke på indreskjem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2008 ønsker ikke å valse no serlig, helst ikke. gidde itj at det ska ta oppi når æ jeg skal kjør hardt i sving på bane Korr mytty senk veit æ itj, ca kant i kant dekk og hjulbue;) blir nok h&r ja, blir anbefalt det. de fleste er fornøyd værtfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2008 hva går på disse bilene??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2008 hva går på disse bilene??? fikk beskjed om at 8*18 med et 32 framme og et 28 bak på min s2 skulle gå akkuratt med H&R ene mine skrudd i bunn uten at det subbet. men ser det er et annet ET på rs2. stemmer det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2008 gikk ikke med 19" og et 46 bak på min rs2 vertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2008 fikk beskjed om at 8*18 med et 32 framme og et 28 bak på min s2 skulle gå akkuratt med H&R ene mine skrudd i bunn uten at det subbet. men ser det er et annet ET på rs2. stemmer det? helt anna ET på rs2 ja trur jeg tar 46 foran 52 bak da, så jeg er sikker på at det ikke subber blir banehjula dette så vill ikke ha ne subbing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 24, 2008 det har jeg på min rs2 i 19" og det subber ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 24, 2008 det har jeg på min rs2 i 19" og det subber ikke Bilder liker vi:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 25, 2008 dårlig bilde men ser felga da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...