#1 Skrevet Februar 19, 2008 noen som har no forslag?? har rs2 fanger, å kanalene mine er bulkete å stygge etter noen års jekk mishandling tror jeg.. tenkte litt på disse? noen som veit hvor jeg får tak i di? http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=31385450&__lp=10&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=14&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=9 SAMME FARGE SOM MIN TILOGMED! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2008 Hvis kanalene dine er bulkete og stygge, hadde jeg prøvd å skrape litt i lakken/steinsprutsbeskyttelsen. Kan fort være litt rust der, og det blir ikke bedre av å gjemme dem under plastikk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2008 Er Rieger EVO skjørter det der...har faktisk noen sånne liggende jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2008 Hvis kanalene dine er bulkete og stygge, hadde jeg prøvd å skrape litt i lakken/steinsprutsbeskyttelsen.Kan fort være litt rust der, og det blir ikke bedre av å gjemme dem under plastikk:) har sjekka å er fine di 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...