#1 Skrevet Februar 20, 2008 har en s4 93 mod som jeg har montert en bleedventil på, monterte den akuratt slik som n75ventilen men bilen lader noe sykt ned trykk, får ikke til og stille den i d hele tadd. skal en bleed ventil stå annerledes en den orginale n75? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2008 Kan du ha montert denne feil vei? Noen ventiler er membranstyrt og da vil trykke som blir ført inn i ventilen åpne den helt. Da vil det være som å kjøre uten noe ventil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2008 jo tenkte på d. skal prøve andre måter. satte den som den orginale men trur ikke d går:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2008 kan noen vise kjapt hvordan den skal sitte? det er en sånn bleed ventil med 3 utganger. sånn som den orginale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2008 eller folkare da.. står du foran bilen er det jo ned,høyre, venstre.. hvor skal hvor på bleedvalven.. veien ned skal i allefall ikke bleedvalven peke, da er det skal bunnen peke høyre eller venstre?. har ikke hjernen min akuratt nå så jeg kan ikke teste selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...