#1 Skrevet Februar 20, 2008 Hei.. Hvordan fjerner jeg de gamle dysene? er de skrudd elle presset ned.... dette er en 8v topp.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2008 Dysene er presset ned, er bare å dra dem ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2008 Og de sitter ofte H%%&s godt fast.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2008 http://www.autotech.com/prod_engine_tools.htm Kan også lett lages ved å bøye en gammel "vinkelsliper fastnøkkel" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2008 mange takk for svar... Var heldig og fikk alle ganske så lett ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2008 mange takk for svar... Var heldig og fikk alle ganske så lett ut.. Gikk det greit å skru ut plastforingene som dysene satt i? eller må du brenne de ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 20, 2008 Gikk det greit å skru ut plastforingene som dysene satt i? eller må du brenne de ut? Jeg har aldrig hatt problemer me då få ut K-Jet dyse holderene, men når jeg først har skrudd inn nye holdere for EFI dyser i slike topper har heg ikke fått de ut igjen (Ved topp bytte) De sitter godt - Nye koster ikke mye da ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...