Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat bestilt et sett med nye forskjermer til min bil, A4 97.

På disse bilene valgte Audi og plassere ett forferdelig Audi-merke rett under blinklyset (se bilde).

IMG_2862.jpg

Derfor tenkte jeg og benytte sjansen til å fjerne disse merkene på de nye skjermene.

 

Jeg har liten erfaring med lakk og diverse, men kan jeg fylle igjen bulkene som blir etter fjernet emblem med sparkel? Eller finnes det andre ting som vil fylle dette bedre?

:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det letteste hgadde jo hvert og bestille til nyere a4 b5 som ikke har de merkne

men når du allerde har bestilt ville jeg tatt og tinna igjen der merke har sitti

vill nok bli et mere holdbart og bedre resultat en og sparkle

 

står litt i denne tråden her også http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=437407post437407

 

Hvis jeg skulle bestilt skjermer fra facelift A4 måtte jeg også bestilt facelift-lykter. Da mine lykter og facelift er forskjellige.

Så det er uaktuelt..

 

Tinning hørtes ikke lett ut for meg, da overlater jeg heller det til lakkereren..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra 8mnd 1997 til 1mnd 1999 får du fremskjermer uten merker. Den skal passe til biler uten faceliftlykter ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra 8mnd 1997 til 1mnd 1999 får du fremskjermer uten merker. Den skal passe til biler uten faceliftlykter ;)

 

FA**, da var det dumt at jeg allerede har bestilt...

 

Men men, jeg får heller prøve meg på å tinne de igjen. Eller så får lakkereren gjøre det :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry for OT, men det ser ut som om du har satt på bremseskivene feil. Altså du har satt den som skulle på høyre side på venstre side. (Slisset bremseskiver er retningsbestemte.) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry for OT, men det ser ut som om du har satt på bremseskivene feil. Altså du har satt den som skulle på høyre side på venstre side. (Slisset bremseskiver er retningsbestemte.) :)

 

Morsomt at du skulle bemerke det..

Det er derfor bilen er på bukker, verkstedet som monterte dem satte dem feil vei. Så jeg måtte bytte om igjen.: bråk :

 

Det skal nevnes at verkstedet er utrolig lite serriøst, og de hadde "test-kjørt" bilen min 90km fordi bremsene lugga så fælt..

Kanskje ikke så rart når skivene roterer feil vei? : dum :

 

EDIT: Bilde er tatt for ca 6 måneder siden....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.