#1 Skrevet Februar 20, 2008 noen som har en smart måte å få ut hoved lysbryteren på en passat 98 mod uten å ødelegge den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2008 noen som har en smart måte å få ut hoved lysbryteren på en passat 98 mod uten å ødelegge den? På min 2001 mod er det farligt enkelt. sett bryteren i pos "0" dytt inn og vri mot venstre og dra ut... voila! (Rett meg om jeg har feil) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2008 skal dytte mot høyre, ellers korrekt. *bryter i "0" posisjon *trykk vribryter inn *vri til høyre og dra ut bryteren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2008 takker er jo fint at bryteren er hel selv om jeg skal sette inn en ny med tåkelys funksjon foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2008 Er dette samme også på A4 2003mod? Har gåen lys pære på høyre side av bryteren,er dette enkelt å bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2008 Er dette samme også på A4 2003mod? Ja, samme fremgangsmåten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2008 Er det bare dioder i den lysbryteren? eller er det pærer spm man kan bytte ut også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...