#1 Skrevet Februar 20, 2008 JEg har en a4 1997, og når jeg trår inn clutch så blir det en rar ``knurre`` lyd fra motor. på verksted sa de at det var strammeren til tannremen. men har den innvirkning på clutch? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2008 Det kan ikke være utløserlageret til chlutchen din da..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2008 mest sansynelig utløserlagret... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2008 er nok det ja, men gjør det noe om jeg kjører med det ? fikk høre at hvis du klarer å leve med lyden så er det greit.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2008 Nå er ny clutch og alt det som hører til bestilt. er det vansklig å bytte dette selv.? tid? har muligens tilgang på bukk. Noen som har noen erfaringer og tips og gi meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...