#1 Skrevet September 22, 2004 Fredag 1. oktober 2004 møtes vi i Andebu (hos undertegnende) kl. 18:00. Transport Sandefjord/Tønsberg til Andebu kan ordnes, og ta kontakt for å avtale. Kvelden inneholder en konkurranse som er delt opp i flere deler. Først kjøres det Grand Prix blant de som møter opp. Grand Prix i bilbanekjøring. Del to består av bilspill (enda ikke bestemt hvilket) på storskjerm. Utover dette satser for på hæla i taket og mye liv. Dere tar med drikke selv, og undertegnende står for snæksen. Transport tilbake Tønsberg/Sandefjord utpå natten kan også ordnes hvis konemorene ikke er tilgjengelig. Ta med liv, røre og mye godt humør og gjør dere klar for en grensesprengede lokallagssamling! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2004 Hei. Genialt andreas :-) Men jeg skal kjøre så hvis noen fra sfj så ta noen pisl der oppe er det bare å hånke så kan dere sitte på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2004 Blir bra det! Sitter gjerne på Kenneth! I'll be hånking... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2004 Gjør det petter :.-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 24, 2004 Å jeg som er SÅ dårlig på hiddenspill...........hm...... Dukker muligens opp,men uten antikjørebrus......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 27, 2004 Må nok kjøre jeg også, men jeg kommer!! Thomas: Det gjør ikke noe. Jeg kan la deg vinne, jeg! (jadda..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 27, 2004 Kommer kjørende jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 27, 2004 Pysær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 27, 2004 Er det noen som har plass til meg også ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 27, 2004 Hei ORKER IKKE sugern, er faen meg dårlig ennå etter fredagen.!!! he he ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 27, 2004 Bare å hive seg på det Geir :-) Skal kjøre oppover jeg så jeg kan fiske deg opp jeg :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 27, 2004 Opprinnelig postet av Geir Christensen Er det noen som har plass til meg også ? Ja, og evt. kjører jeg fra Sandefjord 16:00-16:30 tiden så det går ann å sitte på da også... Så er det Kenneth som leker pyse-Taxi. Kanskje best det så vi slepper fjortissfylla? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 27, 2004 Opprinnelig postet av Kenneth Grønlund Bare å hive seg på det Geir :-) Skal kjøre oppover jeg så jeg kan fiske deg opp jeg :-) Fint, da har vi enn avtale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 27, 2004 Hei. Den er go Geir, kommer å henter deg klokken 1730 så brummer vi oppover :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 27, 2004 Plass til en siste? Geir; møtte jeg deg idag ved Skolmar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 27, 2004 Opprinnelig postet av Lars Lysebo Plass til en siste? Geir; møtte jeg deg idag ved Skolmar? Hvis det var deg som kjørte cab m/caps på hodet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 27, 2004 Hadde ikke caps men solbriller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 27, 2004 Han tenkte vel 'hår'.. (Kan jeg si, som har raka av det lille som var igjen!!) Skal se om jeg kan overtale konemor å hente, men det er liksom litt dårlig gjort å tvinge henne til å drikke brus en fredag for at jeg skal fyllekjøre på fest! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 27, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Eirik Ødegård ...men det er liksom litt dårlig gjort å tvinge henne til å drikke brus en fredag for at jeg skal fyllekjøre på fest! Hmmm... Nei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 27, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Eirik Ødegård Skal se om jeg kan overtale konemor å hente, men det er liksom litt dårlig gjort å tvinge henne til å drikke brus en fredag for at jeg skal fyllekjøre på fest! Hallo BE...?! Hørtes mest ut som det er du som er hønemor i heimen.... baak-baak.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 27, 2004 Opprinnelig postet av Petter Schrøder Hallo BE...?! Hørtes mest ut som det er du som er hønemor i heimen.... baak-baak.... LOL!! KONGE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 28, 2004 Høh.. Er nok ikke sikkert jeg kommer i det hele tatt, nei.. Ikke når det skal være sånn, vaffal! Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 28, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Eirik Ødegård Høh.. Er nok ikke sikkert jeg kommer i det hele tatt, nei.. Ikke når det skal være sånn, vaffal! Hehe.. Måkke spøke med slikt, gutt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 28, 2004 Opprinnelig postet av Lars Lysebo Plass til en siste? Geir; møtte jeg deg idag ved Skolmar? Larse gutt det er klart du kan sitte på hvis du vill...Nede ved busstoppet sånn 1720 da??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 28, 2004 Opprinnelig postet av Kenneth Grønlund Larse gutt det er klart du kan sitte på hvis du vill...Nede ved busstoppet sånn 1720 da??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...