#26 Skrevet September 28, 2004 Opprinnelig postet av Andreas Skotner Måkke spøke med slikt, gutt! Hehe.. Neida! Eh.. Lemur?? De er ganske tøffe, da!! Så de i Zoo i køben i fjor, hvor de voksne er i bur, og de små raser ut og inn mellom sprinklene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 28, 2004 Opprinnelig postet av Kenneth Grønlund Larse gutt det er klart du kan sitte på hvis du vill...Nede ved busstoppet sånn 1720 da??? Busstoppet rett ved Lars på Hystad? Kan du stoppe på busstoppet på toppen av bakken etter Jotun også? Ca. kl 17.22? Er du riktig snill så kan vi synge "en bussjåfør, en bussjåfør...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 28, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Eirik Ødegård Høh.. Er nok ikke sikkert jeg kommer i det hele tatt, nei.. Ikke når det skal være sånn, vaffal! Hehe.. Psst! Iverksett operasjon "Blomster"! Funker hver gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 29, 2004 Hehe.. Ikke F.. om du får blomster av meg da, Petter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 29, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Eirik Ødegård Hehe.. Ikke F.. om du får blomster av meg da, Petter! LOL!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 29, 2004 Opprinnelig postet av Petter Schrøder Busstoppet rett ved Lars på Hystad? Kan du stoppe på busstoppet på toppen av bakken etter Jotun også? Ca. kl 17.22? Er du riktig snill så kan vi synge "en bussjåfør, en bussjåfør...) [/quote Hei Det skal vi klare å få til veittu ;-)] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 30, 2004 Linda må jobbe i morgen så får da ikke annledning til å komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 1, 2004 Noen spørsmål om mat har rullet inn.. jeg hadde ikke planlagt noe mat for å være ærlig. Stiller med snacks'en utover kvelden, men har ikke planlagt noe middag akkurat. Er noen skrubbsultne, så skal vi nok alltids fikse noe... Til info Håper å se så mange som mulig i kveld? Telemark kommer ja? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 1, 2004 Høh.. Er vel bare Geir som har feiga ut så langt vel? Men det er jo ikke den helt store entusiasmen å spore blandt de andre lokallagsmedlemmene ellers heller, så jeg synes dette er over gjennomsnittet uansett, jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 1, 2004 Hei Syns det er utrolig at jeg kommer værtfall ;-) He he he he.... Men mat ja andreas, er vell no kebab sjappe eller noe i "cittien" vell... e hhe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 1, 2004 pizza eller noe? Har de ikke bra pizza nede på varesenteret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 1, 2004 Vi har Andebu Pizza faktisk! hehe.. Bra mat.. Er fullt mulig å bestille derifra ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...