#1 Skrevet Februar 20, 2008 Har en diskusjon på Bilforumet, sikkert noen her som har innspill.. Noen mener Brock B1 (inkl meg), andre mener Azev A.. http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/191474-hvilke-felger-st-r-p-golf-mk3-ukjent-boltm-nster.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2008 er ikke det brock B1 da?? ser nesten slik ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2008 Det er Brock B1. Azev A har jo en kant innenfor selve felgkanten og er ikke så avrundet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2008 Det er Brock B1. Azev A har jo en kant innenfor selve felgkanten og er ikke så avrundet. Enig i at det ser ut som brock b1 uten kant. Azev hadde en felg (vet ikke om den het A) som var flatere og noe mer avrundet en periode (som man bl.a fikk i 8x17), så det kan være denne, men det ligner mer på B1 synes jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2008 Den het Azev C, Runar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2008 Felgen Runar nevner heter Azev C. Men disse hadde helt flat navkopp (som hadde samme buede fasong i ytterkant som eikene). Mitt tips er Brock B1 (som allerede er foreslått i det vide og brede på begge forum). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 20, 2008 Brock B1 uten tvil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 20, 2008 Brock b1:) (garantert) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 20, 2008 Den het Azev C, Runar. Ok står vel i en gammel Rieger-katalog, men orka ikke se etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...