Anbefalte innlegg

Er det noen forskjell på rattnavene på biler med og uten airbag, hornknappringen og evt, airbag ring?? er det likt som 80 og 90?

Haster litt, takker på forhånd:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet hvertfall at det er forskjell på med og uten, på min S4 C4 så er det hvertfall forskjell på hvor hornet får kontakt, om jeg hadde på ratt med airbag eller uten. begge rattene var orginale ratt btw... lagde med en ring som overgang når jeg hadde på ratt uten airbag. Bilen har orginalt airbag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet hvertfall at det er forskjell på med og uten, på min S4 C4 så er det hvertfall forskjell på hvor hornet får kontakt, om jeg hadde på ratt med airbag eller uten. begge rattene var orginale ratt btw... lagde med en ring som overgang når jeg hadde på ratt uten airbag. Bilen har orginalt airbag.

Det er det ja, men åssen fikk du laget den ringen da? tok du fra en annen bil eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok bare å lagde en ring ut av en bit av alu.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åja.

Jeg fikk en sånn airbag adapter i dag, det fulgte med noe ombyggingssett og greir, har ikke titta på bruksanvisningen enda, tror det ordner seg??

Takker for svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant i sta ut at det var likt som på din, tror jeg får tak i meg en ramme fra en bil uten airbag bare.

Åssen løste du styringa av airbaggen, så det ikke ligger å bugger systemet??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har noe løsning?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp nytt deksel rundt rattstammen. Bør ikke være vanskelig å få tak i brukt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja er på utkikk etter det. må jo være det lureste det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.