#1 Skrevet Februar 20, 2008 Hei! Leveres A4 b7 med alarm som standard? Blinker et rødt lys i førerdøren når jeg låser døren. Har virkelig ikke peiling her.... E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2008 Alarm er ekstra utstyr, men dioden sitter der om du har alarm eller ei;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2008 I see. Noen måte å finne ut om man har alarm eller ikke da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2008 Åpne alle rutene, lås bilen, vent et minutt, inn i bilen å klapp og lag lyd, leven og fanteri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2008 Hehe den er grei. Skal teste det. Takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2008 Eller prøv å jekke opp/slippe ned igjen bilen - skal ryke da også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2008 Eller lås opp bilen sett deg inn og lås den igjen med nøkkelen. Ta så og åpne panseret. Har du alarm så vil den da løse seg ut når panseret åpnes. Var sånn jeg fant ut at det var alarm på bilen min;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 25, 2008 Hehe gull må prøve det. Kan selvfølgelig også knuse ruta og stjele stereoen å se om alarmen går. :=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 25, 2008 eventuelt bare se på b-stolpen din om du har knapp til å deaktivere innv.sensor til alarmen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 12, 2008 Lite alarm å oppdrive nei. Falsk markedsføring! Jaja. Er det en dyr affere å få ettermontert alarm? E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...