Mye arbeid med ledningesnett ang. ombygging fra 10V til 10VT?

Anbefalte innlegg

Har satt en 20 VT i en coupe og veit det var mye styr med ledningsnettet..

Hvordan er det fra 10V til 10VT? Kan jeg bruke det samme ledningsnettet og hjerna eller må jeg ha det som hører til motoren.. mener jeg har hørt at jeg kan bruke 10v nettet..

 

mange velformulerte spm:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser også at det er forskjellig bensinsynstem.. Kan jeg bruke 10V systemet og hva må byttes vist jeg må ty til 10VT systemet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har satt en 20 VT i en coupe og veit det var mye styr med ledningsnettet..

Hvordan er det fra 10V til 10VT? Kan jeg bruke det samme ledningsnettet og hjerna eller må jeg ha det som hører til motoren.. mener jeg har hørt at jeg kan bruke 10v nettet..

 

mange velformulerte spm:)

 

10Vt finnes det mange av... så det kommer an på hvilken motor du monterer

Er det en gammel Wj eller WS er det nesten samme koblingene som på sugisen...

Men er det en MC eller WR motor er det egen ECU, og da må du bruke ledningsnettet fra den.

 

Har gjort begge deler selv, er ikke mye styr, men om det er en med ECU trenger du koblingskjema...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK..er ikke jeg men en kamerat som tenkte å putte en slik i 90 quattroen sin.. Skal få sjekka motorkoden.. Men vist det er WJ eller WS så er det litt fundering og jeg kan bruke det gamle bensinsystemet uten fare for ras?

Hva er forskjellen på WJ/WS og MC/WR?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.