#1 Skrevet Februar 20, 2008 Audien min lukter svidd etter normale kjøreturer. Lukta siver ut fra høyre forjul, men tviler på det er bremsene, for felgen er iskald og bremseskiver og klosser ble byttet i høst. Når jeg lukker opp panseret etter en lang kjøretur, så kan man skimte damp/røyk siver opp fra langt der nedi. Kan det være noe deksel eller noe som tar i manifolden?? Har noen andre med A8 dette problemet (eller andre modeller forøvrig?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2008 Det kan være olje som lekker, og renner ned på varme eksosdeler. Med en litt trimma nese kjenner man forskjell på svidd plast og olje/kjølevæske. Du får sniffe godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2008 Vel, ja.. Jeg er verken født med verktøy i henda eller trimma nese men plast tror jeg ikke det er, men ville tro at lukta er som varmt metall, for det har jeg lukta før, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2008 Har samme problem på min 2,5 tdi. på den er det olje som drypper på varme eksosdeler. skal få skiftet veivhusventilasjonsfilteret. Flere i klubben som har skiftet dette å blitt kvitt problemet, men eg må bare få tid til å få det gjort ,Audisenteret skulle ha 6500kr for å skifte filteret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2008 damn for en pris. håper jeg vinner på selvangivelsen i år, siden jeg har planer om lakkering og senking, og felger er på vei allerede. uff å uff. Men det får vel bare gjøres det også en gang takk for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...