#1 Skrevet Februar 20, 2008 Håper noen kan svare på dette! Lurer på hvor man kan få den pakningsringen som ligger på hver side av "senter" delen på 3-delte Revolution felger?? 7x13" forresten! Skulle gjerne hatt nye skruer også, helst i rustfritt! Har tenkt på standard skruer, men er noen skiver som ikke blir like da! Noen som har tips om blåsing og pulverlakkering i nærheten av Hamar? Takker for alle svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2008 http://www.justmatz.co.uk/ De ordner iallefall skruer til de fleste felger. Rask levering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2008 Noen flere tips??: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2008 kontakt, http://www.autoclassic.no De selger felger, dog til mini, men kan hende han kan skaffe deler til de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 25, 2008 Revo og Scmidt senter går om hverandre, så du kan jo prøve felge.de Compomotive kan sikker også hjelpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 25, 2008 send en mail hit.. barry@compomotive.co.uk de har skruene og låsemutre ca £2 per stk.. de har tetningsringer og stort sett alt jeg skal bestille tetningsringer der selv snart.. rustfrie bolter har jeg skaffet ett anna sted.. lenge til du skal bestille? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 25, 2008 Skulle jo hatt de før sesongen, så er jo inga vits i å utsetta det! Billigere å kjøpe skruer andre steder kanskje, har vurdert det! Samkjøre kjøp kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 25, 2008 sendt deg PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 29, 2008 Da har senteret av Revolution felga blitt pulverlakkert!! Men så lurer jeg på: Jeg synes det høres mest fornuftig ut at jeg fjerner lakken på annleggsflata for felgringene. Hva mener dere? ( de kunne ha maskert der, men det hadde blitt dyrt visst.. ) Han lakkerern mente at jeg kunne pusse det bort med fiberskive. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 29, 2008 jaa.. helt enig med han! hvis ikke vil det jo slites bort og felgen bli løs? hvis jeg skjønte deg riktig da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 29, 2008 Enig med du! Tenkte på det selv, så da er det bare å få lånt seg en luftsliper og kjøpe ett lass fiberskiver! Og sette seg ned og pusse ytteringer... Ikke med den sliperen da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 29, 2008 NIce!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 30, 2008 Da har senteret av Revolution felga blitt pulverlakkert!! Men så lurer jeg på: Jeg synes det høres mest fornuftig ut at jeg fjerner lakken på annleggsflata for felgringene. Hva mener dere? ( de kunne ha maskert der, men det hadde blitt dyrt visst.. ) Han lakkerern mente at jeg kunne pusse det bort med fiberskive. Fjern det.... hadde mine BBS`er pulverlakkert og måtte slipe mot senterringen på navet pga lakk. Ellers så får du problemer med å få hjulene på (og ikke minst av) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 30, 2008 Fjern det.... hadde mine BBS`er pulverlakkert og måtte slipe mot senterringen på navet pga lakk.Ellers så får du problemer med å få hjulene på (og ikke minst av) Senterhullet er litt større enn det som er på bilen, så det slipper jeg nok! og litt flaks hadde jeg, hadde nemlig senterringer som passa! MEN: har ikke noe senterkopp til dem, noen ideér om hvor det kan få's?? Kanskje Mr.Ra skaffer de også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 30, 2008 Senterkopper får man hos Schmidt. Dog med Schmidt-logo (selv om de hadde Revo-logo også i "gamle dager" - dvs. inntil 1999 da jeg kjøpte det første settet med Revo ML der;)). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 30, 2008 joda, jeg får tak i senterkoppene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 30, 2008 Hemskt mycket bra!! Ikke noe astronomiske summer for dem vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 23, 2008 Noen som har peiling på tiltrekningsmomentet på skruene til felga?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 23, 2008 litt i underkant av 20nm har mail fra compomotive som du kan få kopi av, så har du det skriftlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 23, 2008 Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...