#1 Skrevet Februar 20, 2008 Noen mellom Jessheim å Skjåk som har en hjerne å låne meg??? Skulle hatt til helga... *Krysser fingrer å tær!* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2008 Haster ikke så alikevell... Men, noen som har å låne bort til ei anna helg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2008 Haster ikke så alikevell... Men, noen som har å låne bort til ei anna helg? Ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2008 Ja Bortsett fra Mikkel..... ?? Foresten, når begynte du å bo mellom strekninga Jessheim - Skjåk?? Kanskje Mikkel REV bor der, men ikke du'a tulling.... Eller mener du at det finnes en snarvei gjennom omveien Drammen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2008 det her tenker jeg og om dagen, men er litt redd for å fucke opp noen andres hjerne.. kan vel funke å låne din hjerne til noen andre:)? siden du sikkert ikke får kjørt så langt likevel:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2008 det her tenker jeg og om dagen, men er litt redd for å fucke opp noen andres hjerne.. kan vel funke å låne din hjerne til noen andre:)? siden du sikkert ikke får kjørt så langt likevel:P Hæ? Skulle du lånt hjerne? ..kan godt låne bort min jeg, men den fungerer muligens ikke da, som du sikkert skjønner! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2008 Hæ? Skulle du lånt hjerne? ..kan godt låne bort min jeg, men den fungerer muligens ikke da, som du sikkert skjønner! hehe, det jeg sier er at det kansje er lettere å prøve din hjerne i en anna bil enn at noen tar ut sin hjerne og må parkere bilen i x antall dager.. pluss at vist din bil "ødelegger hjerner" så vil du ihvertfall ikke ødelegge de sin hjerne... vist du skjønte det... og ja min bil er og kansje hjernedød: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 21, 2008 hehe, det jeg sier er at det kansje er lettere å prøve din hjerne i en anna bil enn at noen tar ut sin hjerne og må parkere bilen i x antall dager.. pluss at vist din bil "ødelegger hjerner" så vil du ihvertfall ikke ødelegge de sin hjerne... vist du skjønte det... og ja min bil er og kansje hjernedød: bh : Aåh.. sånn å forstå ja. HVorfor sa du ikke det med en gang? Hehe, neida... Inge dum idè! Da får jeg spørre på en annen måte; Noen som er villige til å prøve hjernen min?? Vet ikke om det har noen betydning, men min hjernen er chippa med en liten en... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 26, 2008 Haha, har en hjerne til lån på vent... Kanskje det løser seg i helga da, hoiiiii! *happyface* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 26, 2008 jeg har en hjerne som du kunne lånt;) bor like ved gjøvik! kom å hent vist du trenger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 1, 2008 Hjernen kommer i posten i dag. Noe jeg må tenke på når jeg skal prøvebytte hjerne?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 1, 2008 Bare plugg den inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 1, 2008 kjør på med twin-hjerne. he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 1, 2008 kjør på med twin-hjerne. he he Hehe.. ja, hvorfor ikke.. kanskje bilen blir ekstra klok! Kom ikke noe hjerne i posten i dag, så plukka ut den som satt der å tar den med til Lillehammer i håpe om at noen kan prøve den for meg.. Nesten så jeg håper at det er den som er gåen, så kanskje jeg kan se ett lys i tunellen snart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 2, 2008 sving oppom her, så skal vi prøve på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 2, 2008 sving oppom her, så skal vi prøve på min. Satt tenkte på å spørre deg... så ja takk, gjerne (hjerne)! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 2, 2008 "Get inside my brain and do whatever fits your imagination" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 2, 2008 Satt tenkte på å spørre deg... så ja takk, gjerne (hjerne)! bare å sende på mld. el no en dag det, så skal vi sjå o vi får til. skal på lillehammer en tur i mandagskvelden, så kunne tatt den med oppat da, el at jeg hadde svingt innom. regner nesten med at du vil sjå åssen det går.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...