#1 Skrevet September 22, 2004 Noen som vet hvor man får tak i disse "puppe" speilene til Mk3 for en billig penge? liker denne typen speil bedre og bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 24, 2004 Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen Noen som vet hvor man får tak i disse "puppe" speilene til Mk3 for en billig penge? liker denne typen speil bedre og bedre. Cd cardic har slike til en billig penge, men kun manuelle! Forresten, deler ditt syn på "puppene", har lyst på kromma versjon av dem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2004 http://www.vwcarconsult.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Sørheim Cd cardic har slike til en billig penge, men kun manuelle! Forresten, deler ditt syn på "puppene", har lyst på kromma versjon av dem.. vil ha elektriske jeg da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 24, 2004 Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen vil ha elektriske jeg da.. Jeg også, helst med varme. Men, disse koster mye mer enn f,eks M3 look med samme egenskaper: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 24, 2004 hvor mye mer? er vel forskjellige varianter av disse puppespeilene? har jo denne typen: og en annen, som er finere, virker ikke så klumpete som denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 24, 2004 disse er de som jeg synes er penest: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 24, 2004 http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=307524842&n=485566034&pn=591939342 Er de billigste jeg har funnet. Men, tror jeg ender opp med krom deksel til mine, gir ikke avkall på el.justering og varme helt uten videre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 24, 2004 hmm har jeg varme i mine mon tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 24, 2004 Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen hmm har jeg varme i mine mon tro? Hvis du har el. justering så kan jeg nesten banne på at du har varme. Bare å sjekke det, start bilen å slå på varmetrådene til bakruta, speilene blir varme etter en stund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 24, 2004 uki, får sjekke det ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 27, 2004 http://www.tuningstore.no kan også skaffe "kromma" M3 speil... Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen Noen som vet hvor man får tak i disse "puppe" speilene til Mk3 for en billig penge? liker denne typen speil bedre og bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 27, 2004 skal ikke ha noen M3 speil.. usj 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 28, 2004 De skaffer sikkert andre typer og, er jo bare å ringe dem... Klubbrabatt får man også. Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen skal ikke ha noen M3 speil.. usj 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...