Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvilken type parklyspærer jeg må ha til min a4 b7 avant? Jeg vil gå bort ifra dette gule lyset, som er så forferdelig stygt.

Handla meg parkled pærer, men disse viste det seg at FISèn ikke likte. (Fikk bare feilmelding i FIS`en om at pærene var degekt. Har blitt fortalt at disse pærene trekker så lite strøm at jeg må montere en motstand)

Kjøpte derfor meg pærer av Dybvik Trading laget av blått glass,men nå sies det at den mørke (blå)fargen utvikler en god del mere varme enn en klar pærene. Og at noen har hatt problem med at pæreholderen til parkpæra og kanten på reflektoren rundt parkpæra har smeltet??

Så nå sitter jeg med 2 sett med parklyspærer, ene settet må jeg montere en motstand på ( aner ikke hvordan dette gjøres), og et sett som jeg ikke tørr og montere, i redsel for at reflekstorene/pætrholderne smelter..: bh :

Hviken pærer skal jeg bruke: klø :: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig det Geir. Disse blå Höen-pærene blir en god del varmere enn en vanlig pære. Det er vel en håndfull karer her på forumet inkl. meg selv som har måttet bytte frontlykter pga dette med parklyspæren som smelter holderen og kanten av reflektoren rundt hullet til pæren.

Hva slags pære man skal velge for å få et blå/hvitt lys som parklys har jeg ikke noe svar på (håper noen andre har) men det enkleste er nok LED og en motstand.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hviken pærer skal jeg bruke: klø :: klø :

Jeg monterte Philips BlueVision på min bil, de er svakt blåfarget i glasset, og lyser meget hvitt og fint. Kjøpte de på Clas Ohlsson, tror de kostet 59,- for paret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også Philips Bluevision. og i kombinasjon med 4300K xenon er det ikke hvitt nok i det hele tatt. Men broren min har rota fram no park. pærer på jobben, tror det var fra phaeton , som skal matche xenon perfekt. Så skal prøve disse så fort som mulig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har idag Philips jeg å.Å dette fungerer bra.. samtidig som det ser bedre ut en orginal pærer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har idag Philips jeg å.Å dette fungerer bra.. samtidig som det ser bedre ut en orginal pærer.

Kjøpte på Clas Ohlsson du og eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEg bruker dioder med motstand - ganske enkelt å montere egentlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte mine på en lokal bilbutikk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også Philips Bluevision. og i kombinasjon med 4300K xenon er det ikke hvitt nok i det hele tatt. Men broren min har rota fram no park. pærer på jobben, tror det var fra phaeton , som skal matche xenon perfekt. Så skal prøve disse så fort som mulig..

Var innom Møller i dag og fikk tak i disse pærene fra Phaeton. De brukes også på nye Passat. Kostet 59,- pr stk minus rabatt. Virket som det ble noe hvitere lys enn f.eks. Philips Bluevision og Osram Cool Blue.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom Møller i dag og fikk tak i disse pærene fra Phaeton. De brukes også på nye Passat. Kostet 59,- pr stk minus rabatt. Virket som det ble noe hvitere lys enn f.eks. Philips Bluevision og Osram Cool Blue.

Sa du bare at du skulle ha hvite parklyspærer da? evt. delenr?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sa du bare at du skulle ha hvite parklyspærer da? evt. delenr?

Ba om parklyspære til Phaeton og da sa han at det var den samme som også blir brukt til nye Passat.

Det nummeret som står på utskriften fra Møller er: N 017 753 8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ba om parklyspære til Phaeton og da sa han at det var den samme som også blir brukt til nye Passat.

Det nummeret som står på utskriften fra Møller er: N 017 753 8

Ok, skal kjøpe derrifra jeg også da, vet iallefall at disse funker! Har du noen bilder, av hvordan det ble??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, skal kjøpe derrifra jeg også da, vet iallefall at disse funker! Har du noen bilder, av hvordan det ble??

Nei tok ingen bilder da jeg hadde byttet den ene for å se forskjellen, men det er langt i fra så blå/hvitt lys som med Höen sine xenonmatchpærer.

Bedre enn helt klare pærer er det i alle fall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.