Anbefalte innlegg

Hei

Lurer på om jeg skal kjøpe meg noen felger fra USA.. Felgene er 19x8,5 lbs 26 og 19x9,5 lbs 27.. Noen som vet hvor mye man må betale for dette?

Anders

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et sett felger med dekk påvei fra statene nå i samme dimmensjon som det du nevner her.

jeg mener jeg betaler rundt 1300 for båtfrakt med jetcarrier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk beskjed om frakt med fly fra USA til Gardermoen kostet 415 $ for 4 felger i 8,5x18

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte $300 for frakt med BAX GLOBAL, tok en uke...

19"x8,5"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jetcarrier er nok av det bedre alternativ vil jeg tro. Sjekk opp hva firma som skal sende til deg tilbyr først og fremst. men ups / usps / fedex / osv er ganske dyre på store tunge ting

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva har det med hvor mye det koster for frakt? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke noe spesielt, men tenkte hvis andre var interisert i LM replicas så ville jeg bare si at de har det på den siden :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et sett felger med dekk påvei fra statene nå i samme dimmensjon som det du nevner her.

jeg mener jeg betaler rundt 1300 for båtfrakt med jetcarrier.

OT er det da med frakt hjem til døra i norge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT er det da med frakt hjem til døra i norge?

ja, det er det nok=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei. det er båtfrakt. da er det ikke på døra. http://www.jetcarrier.com

hmmm, mener nå at alt kom på samme fakturaen? jeg betalte ikke så mye for min sjøfrakt som 1300 for 5 felger, men vekt og størrelse var kanskje ikke helt lik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men hvor lang tid bruker de på å sende med sjøen da? hvis de blir sendt til jetcarrier neste uke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker det sånn at der jeg kjøper sender til en egen adresse som er "min" i usa og jetcarrier sender den videre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker det sånn at der jeg kjøper sender til en egen adresse som er "min" i usa og jetcarrier sender den videre?

stemmer det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte vel 2000kr for å få frakta mine LM repl. i samme dim fra usa. De kom hit på 5-6 dager bare, inkl toll hos posten.

(Og posten er jo ikke akkurat raske, så gikk nok noen dager der.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor kjøpte du dine? og hva sendte du de med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ebay selvsagt, husker ikke hvilket fraktselskap desverre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei. det er båtfrakt. da er det ikke på døra. http://www.jetcarrier.com

Hvis ikke man ber om at man skal hente selv sendes såvidt jeg skjønte også båtfrakt direkte til mottaker..

ref Jetcarrier: Sjøraten er til Tistedal, pris på levering i innlandet varierer på vekt og postnummer, vi finner den beste innlandsprisen og sender godset til deg. Om du ber om å settes opp som "Hentekunde" eller har egen transportør kan godset stå 5 dager i terminalen før dagsleie påløper.

Kolliavgift koster 50 pr onhand/mottak.

Vil tro man da får en faktura fra jetcarrier på frakt kostnader(sjøfrakt og posten) + Toll hvis jeg har tolket dette rett: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det Espen. men da kan det fort bli dyrere. selv om de finner billigst mulig frakt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det jeg trodde men syns prisen kanskje var noe høy kun lev til tistedal iom at 70kg / 70dm3 koster 295,- spørs jo da selvf om pakkene er samlet eller behandlet separat.. nok om det.. Mine pakker skulle sendes fra lev idag så forhåpentligvis rekker de første båt hitover :D Da får jeg jo tidsnok svaret..

(jeg tar nok turen ned og henter selv i komb med litt svenskehandel ;))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har kjøpt felgene! :) Han skulle sende de til "min" jetcarrier addresse.. Men er det noen på den addressen som signerer at varen er mottat?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har kjøpt felgene! :) Han skulle sende de til "min" jetcarrier addresse.. Men er det noen på den addressen som signerer at varen er mottat?

Det er det, du må også inn på jetcarrier og booke frakten slik at de vet at det er en pakke påvei til deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.