Anbefalte innlegg

hmmm, mine brukte en uke fra forhandler til de lå på toll lageret hos Schenker.

De kom til gardermoen med fly etter noen dager bare, og schenker brukte under uka på å levere på døra her i hammerfest.

$300 kostet det i frakt fra forhandler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor lang tid bruker det å ta før pengene blir registrert hos selger? Er ikke paypal, men nettoverføring..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor lang tid bruker det å ta før pengene blir registrert hos selger? Er ikke paypal, men nettoverføring..

Det kan ta opp til en uke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte også jetcarrier. Fikk felgene like over jul, men husker ikke helt når de ble sendt. Ble levert på nærmeste postkontor... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan ta opp til en uke.

DET var dritt da... betalte med sånn express på torsdag kveld, han har enda ikke fått pengene :(

dvs at felgene ikke rekker flyet til mandag : bh :: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DET var dritt da... betalte med sånn express på torsdag kveld, han har enda ikke fått pengene :(

Husk at flyfrakt er MYE dyrere enn sjøfrakt da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo vet.. men har lyst å ha de før våren da... neste er 7mars og dvs at jeg har de 7 april? eller har jeg misforstått?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tider og tabeller

FLYFRAKT: Vi sender varer fra USA hver torsdag, gjennomsnittlig liggetid i USA blir 3-5 dager, transittid inklusive fortolling er 1 dag, og utsending i Norge (med Posten) tar normalt 2-4 dager. Cut-off er normalt kl 16:00 EST onsdager. Et lite forbehold om at utsendingsdag er avhengig av tilgjengelighet hos flyselskapene.(20/11-07 inntil videre har vi endret ukedag fra fredag til onsdag grunnet kapasitetproblem på flyfrakt)

Dvs at det går fly hver torsdag fra usa. eller onsdag nå da. så jeg håper min pakke er på vei i morra :)

Neste BÅT har cut off i morra. og så er neste 12 mars. :P vesentlig lengre tid

sjofrakt_tabell1.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja mente sjø når jeg snakket :) Men orker ikke vente helt til 12 mars med å sende de.. Så da får jeg heller betale 1000,-ekstra for å få de fort :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja da hadde det skjedd noe krøll med betalingen.. Så fokus lovte at pengene skulle komme på min konto igjen i dag så jeg kunne betale på nytt.. Men det skjedde jo ikke(snakket med de i 11 tiden) Fokus innrømmet at det var de sin feil at pengene ikke var i systemet..

Så i morgen sa de at jeg skulle få pengene tilbake, dvs at jeg kan overføre på nytt til selgeren...

Så i den sammenheng lurer jeg på hva Routing Number er?

Alt er så mye lettere med paypal, men når selger ikke bruker det er det ikke så lett å få betalt med det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor lang tid bruker de på fly? Har stått transit i noen dager nå.. er så utolmodig med å få felgene i hus hehe :)

Hvordan er 225/35/19 på 8.5 og 235/35 på 9.5? Blir det ca samme strekk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar opp denne tråden da eg lurer på noe.

harregud så vanskligt de var å formelere dette da... tung i hode!!

hvor finner jeg jetcarien adressen "min"?

slik at jeg kan gi en adresse til den eg kjøpte varen av.

slik at varen jeg har bestilt kommer inn på terminalen til jetcarier

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den står i høyre hjørne når du har logget de inn på siden. inne i en boks.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.