#1 Skrevet Februar 21, 2008 Jeg skal kjøpe en 99 modell Audi A6. Hvilke årstall kan jeg bruke lykter fra på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2008 Det er like lykter på alle A6 4B opp til de siste 2000-modellene før facelift som har litt annen innmat (større linse på kjørelys, linse over blinklys og annen plassering av parklys) Utvendig er de like og passer derfor alle pre-facelift modeller (før '01). Skal en bruke facelift-lykter må panser, forskjermer, fanger (og muligens frontplate/plate med panserlås) byttes. Såvidt jeg vet passer facelift lyktene rett på, men de har litt annen passform og vil derfor ikke se bra ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2008 Ikke helt det du lurer på men faceliftmodellen er også 30% stivere i karoseriet. Men er som Tommy sier at det er ganske mye som må byttes for å få på facelift lykter. Du kan bruke Allroad lykter på pre-facelift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2008 Facelift kom først som '02, dvs. at '01 er siste årmodellen før facelift. Allroad-lykter er samme størrelse som før facelift, for alle årmodeller. Jeg har montert lykter fra en '04 Allroad på min '99 A6. Ellers så må det nevnes at V8-modellene er helt ulike på mye rart, inkl fronten, som er tilsvarende til facelift-modellene, uanset årsmodell av V8. Det er vel ikke langt unna sannheten at omtrent halve bilen er forskjellig på en V8 i forhold til en med firrer eller sekser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2008 Hvordan er det med baklyktene da? Er de like på alle 4b? Og hvilke årsmodeller innbefatter 4b? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2008 Baklyktene har små forskjeller, de ble noe "klarere" på facelift-modellene. Skiltplater ble også forandret, denne var som "svart baklykt" (klarsotet glass) tidligere, mens facelift er helt svart. 4B er 1998-2004, også kjent som C5. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2008 Kan jeg f.eks montere diode baklys på den eller kom de på nyere modeller? Funderer på disse lyktene i crome utførelse med angel eyes og xenon lys framme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 21, 2008 Så vidt jeg kan se kan du bruke disse ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 14, 2008 Har Allroad bixenon? Isåfall kan de jo være intresange 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...