Er det noen karosseriforkjeller på A6 avant runt 99 modell?

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe en 99 modell Audi A6.

Hvilke årstall kan jeg bruke lykter fra på den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er like lykter på alle A6 4B opp til de siste 2000-modellene før facelift som har litt annen innmat (større linse på kjørelys, linse over blinklys og annen plassering av parklys) Utvendig er de like og passer derfor alle pre-facelift modeller (før '01). Skal en bruke facelift-lykter må panser, forskjermer, fanger (og muligens frontplate/plate med panserlås) byttes. Såvidt jeg vet passer facelift lyktene rett på, men de har litt annen passform og vil derfor ikke se bra ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt det du lurer på men faceliftmodellen er også 30% stivere i karoseriet. Men er som Tommy sier at det er ganske mye som må byttes for å få på facelift lykter.

Du kan bruke Allroad lykter på pre-facelift

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Facelift kom først som '02, dvs. at '01 er siste årmodellen før facelift. Allroad-lykter er samme størrelse som før facelift, for alle årmodeller. Jeg har montert lykter fra en '04 Allroad på min '99 A6.

Ellers så må det nevnes at V8-modellene er helt ulike på mye rart, inkl fronten, som er tilsvarende til facelift-modellene, uanset årsmodell av V8. Det er vel ikke langt unna sannheten at omtrent halve bilen er forskjellig på en V8 i forhold til en med firrer eller sekser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med baklyktene da?

Er de like på alle 4b?

Og hvilke årsmodeller innbefatter 4b?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Baklyktene har små forskjeller, de ble noe "klarere" på facelift-modellene. Skiltplater ble også forandret, denne var som "svart baklykt" (klarsotet glass) tidligere, mens facelift er helt svart.

4B er 1998-2004, også kjent som C5.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt jeg kan se kan du bruke disse ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Allroad bixenon?

Isåfall kan de jo være intresange :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.