#1 Skrevet Februar 21, 2008 Tenkte jeg skulle bytte olje på Polo'en min til helga! Er bunnpluggen godt synlig, eller ligger den bak motordekselet under motoren? Det samme spørsmålet gjelder for øvrig oljefilteret også? Bilen er så lav, så vil helst slippe å være mer under der enn absolutt nødvendig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2008 Ingen som vet? Er en 1.4 16v forresten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2008 Fant aldri filteret under der, for trangt til å få sett skikkelig... Så endte med at jeg kun bytta olje, og droppet filteret for nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2008 Mener på at filteret sitter i fremkant av motoren. Skal være mulig å se dette fra motor-rommet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...