Oslo: Bilder av bilene våre

Anbefalte innlegg

Jeg og Kjell- Magnus pratet litt på å ta noen bilder av bilene våres sammen og kom raskt inn på at det kansje var flere som ville bli med på dette.

Vi vet vel egentlig ike hvor og når vi skulle få tatt noen bilder enda men hvis dette høres ut som en ide så bli med og kom gjerne med forslag på hvor vi kunne tatt bilder:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Kjell- Magnus pratet litt på å ta noen bilder av bilene våres sammen og kom raskt inn på at det kansje var flere som ville bli med på dette.

Vi vet vel egentlig ike hvor og når vi skulle få tatt noen bilder enda men hvis dette høres ut som en ide så bli med og kom gjerne med forslag på hvor vi kunne tatt bilder:)

Ideen er jo veldig fin, men personlig har jeg mest lyst til å vente til sommerfelgene kommer på :o Til den tid kan vi helt sikkert få til en photoshoot på Feiring Bruk slik som vi hadde i høst : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ideen er jo veldig fin, men personlig har jeg mest lyst til å vente til sommerfelgene kommer på :o Til den tid kan vi helt sikkert få til en photoshoot på Feiring Bruk slik som vi hadde i høst : ja :

Ja sant det Mikael. Hadde vært fint å fått på sommerfelgene først (Selv om det jeg har nå kun er 17":o) Men uansett MYE bedre enn hjulkapsler. Det hadde vært gull om vi fikk til enda en photoshoot på feiring bruk ja:) Men litt gira på å ta noen bilder før sommerfelgene kommer på også for å se litt før etter bilder osv for regner med at det vil skje litt med bilen i sommer;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja sant det Mikael. Hadde vært fint å fått på sommerfelgene først (Selv om det jeg har nå kun er 17":o) Men uansett MYE bedre enn hjulkapsler. Det hadde vært gull om vi fikk til enda en photoshoot på feiring bruk ja:) Men litt gira på å ta noen bilder før sommerfelgene kommer på også for å se litt før etter bilder osv for regner med at det vil skje litt med bilen i sommer;)

Litt enig med Per-Kristian der, jeg også har en del planer for bilen til sommern men hadde vært kult å fått til dette med sånn bilene er nå og sett litt forskjeller til sommer photoshoot'ene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir en ny runde med Photeshoot på feiring bruk så fort Bjørn Erik har fått den nye Golfen sin. Jeg for min del kommer nok ikke til of forevige bilen på bilde igjen før sommerhjul er på plass og frontfangeren er modifisert og lakket på nytt;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.