#1 Skrevet Februar 21, 2008 På min Far sin 2003 mod Sharan kommer det en rar lyd når rattet står midtstilt\svinger mot venstre i fart. Virker som at lyden kommer fra venstre framhjul, men litt vanskelig å si, er en jevn lyd (mye lik den man får når man holder et bankkort inntill et sykkelhjul, sånn tikkelyd). Har spurt flere folk på Møller, men ingen viste noe og så heller ikke ut til å bry seg nevneverdig (positivt..). Noen her som har forslag til hva det skal være, den lyden er mildt sagt iriterende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2008 Kan vel høres ut som en drivknute tenker jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2008 Stemmer for "sliten" drivknute eg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2008 Takker for svar! Ingen andre ting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2008 Jeg hadde samme symptomene når drivknuten min var kaputt så jeg stemmer for det jeg også. Dere kan jo sjekke om mansjetten er hel eller om det er hull i den. Er det hull er det liten tvil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 22, 2008 Blir vel heller folka på møller som må se på mansjetten\drivknute, da sånt sier meg heller lite (ja, jeg har ikke så mye peiling på ''sånt''..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 22, 2008 Blir vel heller folka på møller som må se på mansjetten\drivknute, da sånt sier meg heller lite (ja, jeg har ikke så mye peiling på ''sånt''..) Jekk opp bilen, ta av hjulet og se på den gummi dingsen som er bak bremseskiva på den stanga som kommer fra girkassa (fra motoren). den ser slik ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 22, 2008 Takker så mye! Får prøve å få gjort det fortest mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 22, 2008 Utrolig at de på Møller ikke hadde forslag til hva det kunne være. Drivmansjett/drivknute var det første som slo meg da jeg leste første tråden din, og jeg er kun en enkel hobbymekaniker. Eller, de gadd vel ikke bry seg med mindre de fikk inn bilen og og kunne ta betalt for å sjekke det ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 22, 2008 Utrolig at de på Møller ikke hadde forslag til hva det kunne være. Drivmansjett/drivknute var det første som slo meg da jeg leste første tråden din, og jeg er kun en enkel hobbymekaniker. Eller, de gadd vel ikke bry seg med mindre de fikk inn bilen og og kunne ta betalt for å sjekke det ut. Mann finner ikke ødelagt drivknute med VAG-COM vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 22, 2008 Er vel ganske sikkert en knute som har fått det ja.Ganske greie å kjenne igjenn på lyden de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...