#1 Skrevet Februar 21, 2008 Hei Hvor i granskauen finner jeg oljefilteret på en audi a4 1.8t aeb maskin.. sliter litt med det sånn i farta her.. kan jeg bytte dette filteret uten å bytte olje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2008 skal du ikke se dette lett på disse bilene ? litt ned på enten høyreside eller foran? har bare byttet på (agu`?) men skal være greit å finne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2008 Vist du ser nedi mellom luft "manifoilen" i bak kant så ser du rett på det sko ein tro:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2008 skal du ikke se dette lett på disse bilene ? litt ned på enten høyreside eller foran?har bare byttet på (agu`?) men skal være greit å finne! hmm akkuratt det jeg lurer på.. kan ikke si jeg kan finne det.. burde jo ikke være veldig vanskelig å se.. men jeg ser det ikke.. trodde ikke man måtte være Lassie for å bytte det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2008 Vist du ser nedi mellom luft "manifoilen" i bak kant så ser du rett på det sko ein tro:) takker for det.. fant det nå.. kan jeg bytte dette uten å tappe olje av bilen.. utrolig lite peiling på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 22, 2008 takker for det.. fant det nå.. kan jeg bytte dette uten å tappe olje av bilen.. utrolig lite peiling på dette? Vil vel være en fordel å bytte olje i samme slengen. Men det er praktisk mulig å bytte det uten å tappe olja først ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 22, 2008 Vil vel være en fordel å bytte olje i samme slengen.Men det er praktisk mulig å bytte det uten å tappe olja først ja. hehe kjørt litt over å er blakk akkuratt nå.. så bytte filter må jø være bedre en ingen ting. er bare snakk om en mnd tid frjeg bytter olje oxå å da bytter jeg filter igjen oxo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 25, 2008 hmmm da fikk jeg bare et lite problem til her.. får det faen ikke av.. sitter noe så inni helsikka.. noen triks for å få løsnet dette her.. har prød med filteravdrager.. men som dere sikkert vet så er det begrensa med plass nedi der.. sev om man løsner ekspansjonstanken.. noen ide noen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 25, 2008 Det er ikkje Sekskantet i enden at du kan bruke "pipe" i enden på det? Vist du har prøvd alt og det ikkje går, så kan slå ett kraftigt skruejern igjenom på tvers og dra til. Prøvd og funker, men siste utvei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 26, 2008 etter 2 timer med svarting å banning og ørten skarp på armene fikk jeg det av.. satt noe så inni helsikka. aldri vært ute for noe så sykt på noen bil før.. men nå fikk jeg byttet olje å filter.. så må maler den som en katt hehe takk for hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...