#1 Skrevet Februar 21, 2008 Tenkte jeg skulle ha EU-kontroll før jeg begynner å montere senk osv. Det eneste jeg kan komme på som er galt er at sikkerhetsbeltet til sjåfør går noe tregt inn. Den går helt inn , men du må kanskje hjelpe litt til. Ellers fungerer det som det skal. 2'erfeil eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2008 Tror ikke det er en 2-er feil. men du kan jo prøve å dra det helt ut å vaske det? =) Det bruker å funke. smøre med noe som ikke setter merker:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2008 Så lenge det ikke er skader på beltet , så skal ikke dette være noe problem Må hjelpe de inn på 100`n også.... den gikk fint igjennom EU 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2008 Ikke noe problem i det hele tatt dette. For å fikse det får du kjøpt noe smøregreier på sparyboks som jeg ikke husker navnet på i farten. Bare å høre med nærmeste BilXtra. Er jo ufattelig plagsomt å ha et tregt belte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2008 Kanskje silikonspray på den innerste delen? Godt å høre at det ikke er noe problem, for det er vel litt herk å bytte/få tak i vil jeg tro. Enn ratt som står 2-3grader skeivt? Må fløyta fungere? trur den er dårlig.. Fan, savner beetlen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2008 så lenge fløyten ikke er for kraftig er det 1. lydhorn defekt (1) lydhorn for kraftig (2). Rattet er vell ikke noe prob om bilen går beint og selvoppretting fungerer som den skal. Silikonspray funker fett. Vi bruker s100 fra kent. Den er veldig go:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2008 For kraftig?? hah, der røyk planene mine: http://www.youtube.com/watch?v=6gSsMYjQVnY 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 21, 2008 hehe:) er ikke verre en å ta sikringen når du skal eu godkjenne:) da er den defekt (1) smutthull er det mange av:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 22, 2008 smutthull og smutthull, må nesten le. til 7`ende og sist er det jo deg selv du lurer:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 22, 2008 smutthull og smutthull, må nesten le. til 7`ende og sist er det jo deg selv du lurer:P Hvorfor mener du det? Har du lyst på kompressorhorn er jo det opp til den som har lyst på det. Vidusviskere. selvparkering defekt (2), viskere fungerer ikke (1) om det er viskermotoren som er def. har du en ganske dyr rep om du skal gjøre det på merkeverksted med ny del... fin måte å utsette problemet på. Har du sett hvor mye rust som må vær på en bil om den ikke skal gå ijennom pkk? Er helt på tryne. Men det er min mening. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...