Anbefalte innlegg

Tidligere eier har tydeligvis fraktet et bord med bena opp slik at det er slitt 2 hull i solfilmen på bakruta på A6'en. Skal derfor legge på ny. Hvordan fjerner jeg den gamle? Kan jo ikke akkurat skrape mtp. varmetrådene : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk varmepistol å dra filmen forsiktig av.. Blir det sittende igjen lim på ruten av filmen, kan du bruke rødsprit til å fjerne det.. Ta det på ett papir å vask med det over limet.. Funker fint..

Gjort dette menge ganger selv;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo prøve å varme den med en hårføner,å så få tak i ett hjørne å jobbe deg nedover.

 

Det funka når jeg gjorde det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På de filmene jeg har tatt av så har det vært nok å få tak i en flik også kan man bare dra hele filmen av. men alt limet blit liggende igjen på ruta så dette må vaskes bort etterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får jeg gjøre et forsøk bare det blir mildere i været :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært litt uheldig med min "proff soting" Først fikk jeg sota bakruta. Ble forsovidt "greit no" men filmen slapp noen steder. Så likte ikke anlegget mitt bakruta mi, så den lå plutselig i mange deler bak bilen. Det ble ny rute med ny soting. Som sotefilmen løsnet på, så jeg reiste å klaget, og fant sammtidig ut at ruta hadde løsnet i toppen! (HELE VEIEN). De tok ut ruta, tok av gamle sotefilmen, la på ny film (som OGSÅ har løsnet og ikke vil sette seg igjen på et punkt på hver side av ruta) PLUSS! Varmetrådene ikke fungerer lenger!

 

Nå skal jeg NOK en gang levere bilen for NY bakrute IGJEN! og ny sotefilm.

 

Så det jeg mener er vel egentlig bare. Vær forsiktig med varmetrådene i bakruta, slik at de fungerer igjen etterpå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det jeg mener er vel egentlig bare. Vær forsiktig med varmetrådene i bakruta, slik at de fungerer igjen etterpå!

 

Det er nettopp varmetrådene jeg er bekymret for. Vurderer å sette bort jobben til proffer og få lagt på ny film.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, som du ser så hjelper det ikke alltid at "proffer" gjør det. Min har vært satt bort hver gang. Og er ikke direkte imponert over jobben.

Men de ordner ihvertfal opp etter seg da. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

(...) Men de ordner ihvertfal opp etter seg da. :D

Nettopp. Det kan være greit å sette bort en jobb du fint kunne klart selv, hvis det er gode sjanser for at noe skjærer seg under veis ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.