tektyl behandling av bil! hvor kan det gjøres?

Anbefalte innlegg

må tektyl behandle bilen min nå! noen bra firmaer i jessheim oslo området? med god service og pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noen som driver med dette inne på industrifeltet på jessheim, gata bak mekonomen.

Husker ikke navn men sett skilter med tectyl-reklame, og lakkereren min sa de var flinke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noen som driver med dette inne på industrifeltet på jessheim, gata bak mekonomen.

Husker ikke navn men sett skilter med tectyl-reklame, og lakkereren min sa de var flinke.

 

ok... takk skal du ha! får vel stikke innom der en tur i dag...

 

edit. ringte dit nå og fikk time til mandag! full tectyl behandling på en audi A4 B5 kostet 3400kr! synes ikke det var ille!

trivlig kar og ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja.:) Hva het firmaet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg hentet bilen i fra jessheim antirust! meget fornøyd med resultatet! dette anbefales på det sterkeste! hyggelig kar og kjempe service!: ja :

og bilen får seg en grundig understelsvask også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øh.. Hva var vitsen? Min '92 S4 er så vidt rødfarget på deler som IKKE er galvanisert, og resten av understellet og hele chassiset er pent og sort ennå.. Er det ikke derfor vi har galvaniserte biler, da? : klø : En lett oljebehandling er kanskje greit, men hel tectylering var jo råflott! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min var ikke såå fin akkurat: rolleyes

Men den var heller ikke godt holdt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min var ikke såå fin akkurat: rolleyes

Men den var heller ikke godt holdt..

 

samme her! var ikke så godt holdt! onkelen min har drivet og sveiset og han sier at alt ruster vis du ikke tar vare på det, også rustfritt stål! vis det er noen her som skrur av hjulbue dekselet og vasker der vær gang så ja! da ruster det ikke! men vis du ikke gjør det og møkk og salt får ligge der lenge så ruster det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drammen Dinitriol

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sarpsborg Dinitrol verksted v/Kjell Sletmo.

Han er medlem av forumet og har hyggelige priser for vacn medlem!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.