Anbefalte innlegg

Hei! På vei til jobb i dag møtte jeg en lastebil som kasta stein på meg: bh : Var en stor jævel som kom flygende rett i fronten på min kjære golf. Traff heldigvis bare en av fronlyktene. Så da trenger jeg to nye:) tenkte jeg skulle høre litt hva folk mener om hvilke lykter som kan passe på en ellers stilren bil. kom gjerne med bilder:) Har ikke helt tro på klarglasslykter med plastikk kors eller klarglasslykter fra autospar, men alle forslag (bilder) mottas med takk. Søkte litt på ebay men siden jeg ikke kan ett ord tysk var ikke det noen suksess: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginale kanskje? Stilrent. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det tror jeg blir for kjedelig. Kansje om jeg bestiller helt nye men....

Slenger med et bilde av bilen så dere vet hva de skal på. :P

Golf 20.2.08.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanlige lamper med svart kryss i. Dette er de billigste å kjøpe, uavhengig om du handler hos Autospar, i eBukta eller andre steder. Stilreint (ettersom det utvendig ser originalt ut og bilene den gangen hadde riller i glassene) og "böst" utseende pga. mørk optikk.

Verre er det ikke;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp glassklare lykter, pell ut innmaten og sett inn noen BMW linser. Så får du noe litt spesielt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp glassklare lykter, pell ut innmaten og sett inn noen BMW linser. Så får du noe litt spesielt :)

 

Spennende ide:) tror du må utdype den litt nærmere:)

Har kansje litt tro på mørke lykter:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mørke lamper med BMW linser.

 

2mrsin6.jpg

 

"Steik kor flink du e å parkere!" btw..! :D Fult p-hus og der står du og breier deg midt på hvitstripa. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der såg dritbra ut:) Parkering ja. Alltid sånn lørdagene:) Får ikke moabulker da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der hadde vert rått:) usikker på om jeg er flink nok til å lage ting men... Vi for se:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanlige lamper med svart kryss i. Dette er de billigste å kjøpe, uavhengig om du handler hos Autospar, i eBukta eller andre steder. Stilreint (ettersom det utvendig ser originalt ut og bilene den gangen hadde riller i glassene) og "böst" utseende pga. mørk optikk.

Verre er det ikke;).

Støtter denne. Enkelt, pent og greit. Ikke noe dill og dall. Selv om klarglasslykter kan være pent det også.

 

Min med overnevnte lykter:

Resized_IMG_5164.jpg

 

Resized_IMG_5168.jpg

 

Kanskje ikke de beste bildene å se det på, men de bildene jeg gadd å rote frem akkurat nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kansje det er en ide:) så gå for noe mer avansert med et senere tidspunkt:) Er ikke en flust med penger nå så må prøve å gjøre ting litt billig og:) hvor kjøpte du dine mads kristian?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får klarglasslamper i mange varianter: Klare, klare m/kryss, klare med jernkors, sorte klare, sorte klare m/kryss, sorte klare m/jernkors og vanlig glass m/kryss. Angeleys klare og blanke. Og sikkert noen til.

 

Jeg mener det ser best ut om du fullfører en stil, altså har du sorte klarglass frontlamper så har du sorte klarglassblinklamper etc..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kansje det er en ide:) så gå for noe mer avansert med et senere tidspunkt:) Er ikke en flust med penger nå så må prøve å gjøre ting litt billig og:) hvor kjøpte du dine mads kristian?

Har ikke peiling: rolleyes Satt på bilen når jeg kjøpte den.

 

Og må si meg enig med Håkon. Har du klarglass baklykter, passer det ikke med vanlige hovedlykter. Alle lyktene må være like, hvis ikke ser det bar ugjennomført ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja er mye du kan få men vil ikke ha en sånn billig look. Skeptisk til helt blanke... er det som står der no. anel eyes hører hjemme på bmw å kun det. Har ingenting på en golf 2 å gjere iallfall. Blanke lykter med kors ser så plastikk ut. Tror det blir mørke lykter med kryss å riller i første omgang... så for vi se i løpet av sommeren hva som kommer først. Mange planer men ukjent rekkefølge. Kansje det mangler pågangsmot.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm... Blir dumt å sette på orginale baklamper for at jeg ikke liker klarglasslykter vell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm... Blir dumt å sette på orginale baklamper for at jeg ikke liker klarglasslykter vell?

 

Sorte og røde baklamper slik som på G60 går jo an å sette på... Og det er jo kommet en del klarglasslamper som ser bra ut til Golf 2 feks disse her:

 

8866_0.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja:) kansje det:)for se hva som er å få tak i... liker litt crystal egde lyktene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan få kjøpe E36 lyktene og radiatorsupport med nødvendige braketter for å få festa dem av meg. :D :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan få kjøpe E36 lyktene og radiatorsupport med nødvendige braketter for å få festa dem av meg. :D :D :D

 

hmm... pris? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm... den prisen må jo vær ferdi mont i bil:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo se hvor mye rallyefront du får for den summen. :)

 

Lykter 2500

Rallyegrillen: 1200

Rad-supporten 5 timer x 1000 = 5000 :D

 

(PS. Monteres på eget ansvar.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.