#26 Skrevet Februar 25, 2008 aha... den du snakker om:) da blir det noe annet:) trodde du snakket om linser å runde lykter jeg... Da ble det litt mer interesant:) Den må jeg tenke litt på var det den som sto på bilen din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 25, 2008 Jupp, har egentlig ikke tenkt å selge dem. Kjekt å ha på hylla for å mimre tilbake til 2004/05. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 25, 2008 sleng ut et bilde da so fe ej overtale dama:) So kan du sikkert få kjøpe den tilbake når du fe lyst til det:) Visst ikkje ej blir for knytta til den:) fe litt personeli preg på bilen da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 25, 2008 har ett stk linselykt til e30 liggende (de som blir brukt for å bygge om g2 lyktene til linsetype, denne kan du få billig til å eksperimentere med;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 25, 2008 Bør nesten ha grillist, tror det skal gå greit uten å kappe i skjermene. Mangler et deksel bakpå ene lykta. Ramla av i fart. :rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 25, 2008 tror det kan vær en plan:) hadde vår greit å slippe å kappe i skjermene siden jeg skal ha muligheten til å bygge om til runde lykter ijenn når rolf kommer med pris på linsen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 25, 2008 Biltema har linser til å bygge om på lager til en 3-400kr. Kan være behjelpelig med ombyggingen for deg om det er av interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 25, 2008 tøft:p men trur ej må sjekke kronasja so kan d hende ej teke fronden din om du e behjelpeli me montering å om vi sleppe å kappe i skjermen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 25, 2008 Må tenke litt på det der selv jeg da, om du virkelig er int. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 25, 2008 da er det nok det enklere å gå til tema og handle linser der ja får du nye også. hehe. har noen deksler til e36 lykter liggende og. vil bare ha porto'en for de. så hvis du kjøper fronten til sverre får du si ifra hvilket deksel du trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 25, 2008 bare bestem deg om du vil selge du da:) klar jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 25, 2008 Da jor jeg det fryktelig enkelt:) Selv om fristelsen var stor på lyktene til sverre ble det bestillt de førse og beste fra autospar Satse på at det blir midlertidige lykter. Bedre en å kjøre rundt med knuste lykter da iallfall Ble da sorte klassklare lykter:) prøvde å legge inn bilde men det var de hiddenkunnskapene da... å tolmodigheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 25, 2008 Slik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 25, 2008 hehe... faen så lett det skulle vær da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Februar 26, 2008 Har tema linser med nærlys skjæret i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...