#1 Skrevet Februar 22, 2008 eg lure på korsen eg kan tjuvkoble bensinpumpa på 1,8 16v gti kr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2008 Først tror jeg du må du vri om tenningen, men jeg husker ikke helt ang. det.. ta i hvertfall en ledning med sikring fra batteriets plusspol, sett den på en av pumpens to strømpunkt. Går sikringen har du satt den på minus.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2008 Finn bensinpumpereleet og kortslutt der.. sett gjerne inn en vippebryter der slik at du kan sette den enkelt av og på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2008 ok..ka slags av relea er det som er bensinpumpereleet?prøvde og finne ut av de i sta men e so mykje rot me ledningane å styr så ga opp for dagen:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2008 fikk til og tjuvkoble.ledning med sikring fra pluss pole på bateri til kontakt..og jording til karoseri..og den starta:)takk for hjelpa) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...