#1 Skrevet Februar 22, 2008 Har et spørsmål om et delenummer: På grillen som fulgte med fronten mangler den plata som skal sitte foran skiltet. Den som sitter på den andre grillen min passer ikke overens, og lurer derfor på hva delenummeret på denne platen er? I tilegg lurer jeg på om det er noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med de to parkeringssensor hullene som er i fangeren, da jeg ikke har dette på min. Finnes det noen propper? Den skiltplata må jpo selvsagt ikke ha utsparring til parkeringssensor ) Legger ved et bilde Chr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2008 Hump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2008 Hm.. min skiltplate passet over fra en s-line grill.. regner med at grillen er like store med s-line.. Så hvis noen har dele nr på den.. Er ikke hjemme så får ikke skjekket det ut Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2008 Jeg har ikke s-line grill fra før, men har nå liggende en s-line grill, og en s4 grill, men begge uten disse platene Skal forøvrig være uten parkeringssensor. Fint om noen kunne hjelpt meg med delenummer eller kanskje har ei plate liggende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2008 1. 8E0 807 285 M 2. 8E0 807 083 3. 8E0 807 285 BB 4. 8E0 807 287 D 5 8E0 807 285 BM vet ikke om det er rikti men:P kjedet med litt bare:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2008 Har denne slev, men er et utall å velge i, derfor jeg ikke vil ta feil. Ringte på møller, men de kunne heller ikkehjelpe meg noe særlig, og de skulle visst ha 650 for ei av de som de kanskje trodde det kunne være... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 4, 2008 Hei.. På min 08 mod (reg.07) A4 B7, satte jeg på S4 grill (m/sort optik) på S-line fanger. Arbeidet ble gjort på merkeverksted. Skiltplaten som ble montert er sort (uten parksensor) og har delenummer: 8E0 807 285 AP 3FZ. Skiltet sitter utenpå platen, som etter mitt syn ser helt ok ut. Ser på platen som var der originalt, at skiltet er litt "innfelt" i platen.¨ Hilsen Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 4, 2008 du skulle fått tak i nr4 på etkasida der..men den er ikke til å få tak i lenge iflg etka...det er bare plate til å ha uttapå...uten skilthull...hadde vel sett penere ut det vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 4, 2008 Hei..På min 08 mod (reg.07) A4 B7, satte jeg på S4 grill (m/sort optik) på S-line fanger. Arbeidet ble gjort på merkeverksted. Skiltplaten som ble montert er sort (uten parksensor) og har delenummer: 8E0 807 285 AP 3FZ. Skiltet sitter utenpå platen, som etter mitt syn ser helt ok ut. Ser på platen som var der originalt, at skiltet er litt "innfelt" i platen.¨ Hilsen Christian På den grillen jeg har i dag, er skiltet innenfor plata. Hadde håpet å få tak i det til den nye grillen også. synes det ser bra ut. Men takk for tipset i allefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 4, 2008 du skulle fått tak i nr4 på etkasida der..men den er ikke til å få tak i lenge iflg etka...det er bare plate til å ha uttapå...uten skilthull...hadde vel sett penere ut det vel? Hvor skal jeg ha skiltet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 5, 2008 lite skilt å feste inni nederste grillen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 18, 2008 Har fått denne bestilt hos Møller Tromsø. Alle delene er til lakkering nå(ikke skiltplata da), men kan sikkert få sjekket delenumret senere. Dette er Platinum Gray plata for norske skilt. Skilte blir litt innfelt i plata. E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 18, 2008 Har fått denne bestilt hos Møller Tromsø. Alle delene er til lakkering nå(ikke skiltplata da), men kan sikkert få sjekket delenumret senere. Dette er Platinum Gray plata for norske skilt. Skilte blir litt innfelt i plata.E DET hadde vært knall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 19, 2008 8E0 807 285 BB uten Park sensor i Platinum grå og med insparing for skilt. E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 19, 2008 Innsparing.......Utsparing.......hmmm....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 22, 2008 Kjempetakk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 31, 2008 No worries. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 31, 2008 Angående utsparingene så kan du ettermontere park sensorer. Selges på http://www.kufatec.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 31, 2008 Noen som har ettermontert parksensor i bakfanger? I en fanger som da ikke har utsparring for dette......Blir dette fryktelig stygt eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 27, 2008 Leveres S4 grillen i samme matt svart utførelse som S-line grillen, eller finnes S4 grillen bare i grå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 6, 2008 Du får en blackout S4 grill. Den er helt sort. Ingen krom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 6, 2008 har funnet ut av det, men takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 2, 2009 Gammel tråd men prøver å finne sort plate uten hull for park sensorer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...