Anbefalte innlegg

Hei Alle sammen:)

Jeg er nettopp blitt medlem av forumet, og i den anledning har jeg et par spørsmål til dere.

Jeg har en 94 S4 2,2L

Var ute å kjørte en tur, og kunne ikke motså å dra på litt......

Akkorat i det jeg skulle gire ned i 3 gir så,så var det som om det var full teeningskutt eller bensinkutt.

Bilen døde. jeg trødde in clutchen med en gang og bilen gikk som normalt på tomgang. så jeg kjørte videre i litt roligere en normal fart.(50 kmt).

Jeg lurte fælt på hva det var og var litt skeptisk til å kjøre.

Plutselig kommer motorlampen(check) opp å lyser konstant.

Var på verkstedet og fikk tatt diagnose, og fant ut at det var lav verdi på LMMèn.

Fikk byttet den, og lampen forsvant. Bilen var normal i 8 kilometer, så kommer check lampen på periodisk.( lyser i 20 sekunder og slukker i20-30 sekunder).

I tilleg til dette dør bilen NESTEN hver gang jeg trykker inn clutchen. De gangene den ikke dør jager den på tomgang. ligger mellom 400 rpm og 1500 rpm.

Når jeg er ute å kjører virker det sånn at de første 2 cm av gasspedalen ikke virker. jeg trør litt på gassen og noe skjer. trør litt til så vil den ingenting(oppfører seg sånn om det ikke kommer bensin).

Trør enda litt til så plutselig kommer den..

ER det noen som har peiling på hva som er gærnt??

Har sprayet en hel boks med startgass for å sjekke on det er/var falskluft, men ikke funnet noe enda.

hilsen

karl

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv å ta en trykktest på hle systemet ditt. er ikke mye som skal til for at alt blir føkket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg prøve. takk for tipset.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.