Hvor mange hester tåler clutchen i en 99 mod audi a6 1,8t? (aeb)

Anbefalte innlegg

Hvor mange hester tåler en orginal clutch til 99 mod A6 1,8t?

virker som at clutchen slurer når det blir bra med moment.... (bilen er chippet til 180 hk i følge forrige eier...)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal den i allefall tåle. Vil tippe den skal klare kanskje 350nm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rare greier...

Når jeg lå i 100 og ga gass så begynte turbotrykket og komme, kjente den begynte og dra godt så begynte turtallet og gå opp 2 til 3 tusen uten at bilen akelererte og så var det akkurat som at bilen merket det og kuttet turbotrykket...

merkelige greier... og noen ganger så kom turbotrykket og forsvant etter noen hudre omdre omdreininger forskjell... kan jo være resirk ventilen i tillegg... : klø :: klø :: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok clutchen din som slurer da,min begynnte og slure kort tid etter chipping.. Det skulle da være 196hk og 320nm i den.Jeg hadde BSR chip,hva har du? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis clutchen er lite slitt går det somregel helt fint med kun chip... Men med en gang den begynner å få litt slitasje er det ikke lenge før den begynner å slure ved pådrag osv... Bytt til en litt kraftigere hvis den er begynt å slure.. kontakt morten bondø i ES, han hjelper deg:) han holder også til på forumet her...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok clutchen din som slurer da,min begynnte og slure kort tid etter chipping.. Det skulle da være 196hk og 320nm i den.Jeg hadde BSR chip,hva har du? : klø :

Han jeg kjøpte bilen av viste ikke hvem som har chippet den : bh :: bh :: bh :

Clutchen er byttet for to år/ 40000 km siden da bytta de i følge kvitteringa lamell, trykkplate og lager...

Er det noe jeg kan gjøre for at den ikke skal slure?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil denne clutchen passe? Tenkte på steg 2

Har brukt SPEC clutch på en 100 turbo og det virker greit i den...

Kan jeg finne ut hvem som har chippet bilen på noe vis?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil denne clutchen passe? Tenkte på steg 2

Har brukt SPEC clutch på en 100 turbo og det virker greit i den...

Kan jeg finne ut hvem som har chippet bilen på noe vis?

Den vil nok funke meget bra den SPEC clutchen,jeg har selv ett SPEC Steg 3 sett på min,jeg synes det funker meget bra. :) Hmm,skal du finne ut merket på chippen må du nok til et Tunings firma tenker jeg. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.