Anbefalte innlegg

Går ET 65 og 10" bak på Rs2? og ET 47 og 8,5 fremme? Takker for svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd 10*17" bak på min, det gikk sånn akkurat ikke.. Det subba litt inni fjærbeinet. Er ikke helt sikker på hva ET var på den felgen, men jeg mener det er rundt 50. Kan sjekke det opp hvis det er av interesse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd 10*17" bak på min, det gikk sånn akkurat ikke.. Det subba litt inni fjærbeinet. Er ikke helt sikker på hva ET var på den felgen, men jeg mener det er rundt 50. Kan sjekke det opp hvis det er av interesse.

Hadde vært fint å vite hva som ikke går ja:) fint hvis du gidder å sjekke:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør jo ikke noe at det subber litt i fjærbenet da. Da er det bare å sette på en spaser. Værre hvis den stikker 2 cm utafor skjermen og har 2 cm klaring innover.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var 9,5*17" faktisk, huska litt feil der. ET var 52.

Jeg vet jeg tok bilde av det, men finner det ikke igjen.....! Uansett så husker jeg at de stakk rimelig mye utenfor skjermkanten. Sikkert 1-2cm.

Med tanke på subbinga så var jo dette 17", det kan hende at det blir bedre med større felg, jeg husker ikke helt hvor det subba inni og åssen det ser ut der, men det er iallefall verdt å sjekke ut..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.