#1 Skrevet Februar 23, 2008 Noen som vet om det er mulig å få tak i dekkvetiler annet en de i gummi/plast? Tenker på ventiler i metall eller lignende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2008 Det er vel ikke ventilhetter du tenker på?? http://www.vwaudi-club.no/?s=market&vacnkode=10044 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2008 Det finnes metallventiler. Men om den jevne dekkforhandler i Norge har dette er uvisst. Jeg har i alle fall fått metallventiler uten å be om det når jeg har handla hjul i Tyskland. Flinke folk: ja :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2008 Det er vel ikke ventilhetter du tenker på??http://www.vwaudi-club.no/?s=market&vacnkode=10044 Ja det og, så de der skal jeg kjøpe... men fant ventil hals i crome på nett, skal bestille fra usa nuh:) Syns de vanlige svarte er ugly, så da må jeg ha nye på de nye felgene:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2008 Du får hele ventiler i metall, og de er 1000 ganger bedre en de i gummi, som har en lei tendens til å råtne. Skulle skru av ventilhetta på vinterfelgene mine i fjord, og da vrei jeg av hele ventilen istedet for. Finnes mye å velge mellom på ebay feks. og de har vel dette også hos feks. jons dekk og felg, dekkskift, ol. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2008 Du får hele ventiler i metall, og de er 1000 ganger bedre en de i gummi, som har en lei tendens til å råtne. Skulle skru av ventilhetta på vinterfelgene mine i fjord, og da vrei jeg av hele ventilen istedet for. Finnes mye å velge mellom på ebay feks. og de har vel dette også hos feks. jons dekk og felg, dekkskift, ol. Ja jeg fant vetiler i metall, svart farge... leitet en stund for å finne vetiler i den fargen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...