Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er mulig å få tak i dekkvetiler annet en de i gummi/plast? Tenker på ventiler i metall eller lignende...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes metallventiler. Men om den jevne dekkforhandler i Norge har dette er uvisst. Jeg har i alle fall fått metallventiler uten å be om det når jeg har handla hjul i Tyskland. Flinke folk: ja :.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke ventilhetter du tenker på??

http://www.vwaudi-club.no/?s=market&vacnkode=10044

Ja det og, så de der skal jeg kjøpe... men fant ventil hals i crome på nett, skal bestille fra usa nuh:)

Syns de vanlige svarte er ugly, så da må jeg ha nye på de nye felgene:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får hele ventiler i metall, og de er 1000 ganger bedre en de i gummi, som har en lei tendens til å råtne. Skulle skru av ventilhetta på vinterfelgene mine i fjord, og da vrei jeg av hele ventilen istedet for. : bh :

Finnes mye å velge mellom på ebay feks. og de har vel dette også hos feks. jons dekk og felg, dekkskift, ol.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får hele ventiler i metall, og de er 1000 ganger bedre en de i gummi, som har en lei tendens til å råtne. Skulle skru av ventilhetta på vinterfelgene mine i fjord, og da vrei jeg av hele ventilen istedet for. : bh :

Finnes mye å velge mellom på ebay feks. og de har vel dette også hos feks. jons dekk og felg, dekkskift, ol.

Ja jeg fant vetiler i metall, svart farge... leitet en stund for å finne vetiler i den fargen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.