#1 Skrevet Februar 23, 2008 fikk di nye hjulene mine i dag, å måtte jo selfølgeli prøve montere, passet som fy. ikke mye klaring, men nok til at d ikke subber. hva syns dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2008 et bilde till: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2008 Dæven det ble rått!!! Brukte du Biltema-spacerne foran og bak eller ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2008 Ble sykt bra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2008 takk takk, ble meget fornøyd, åsså er det ikke noe alle kjører rundt med heller, ikke den fargen i alle fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2008 nei pål, ikke spacere. trengs ikke:) ca 3 mm me klaring over kaliperen fremme, men det er nok:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2008 heeeeeelt rått!!!!: rock : Fikk lyst på sånne jeg nå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 23, 2008 nei pål, ikke spacere. trengs ikke:) ca 3 mm me klaring over kaliperen fremme, men det er nok:)Hehe ok så ut som du brukte de. Ikke mye klaring ut til hjulbuen.....perfekt senk til de hjulene der!!! Ble helt utrolig tøft Anders.....du fikk deg noen tøffe hjul til en god pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 23, 2008 Hehe ok så ut som du brukte de. Ikke mye klaring ut til hjulbuen.....perfekt senk til de hjulene der!!! Ble helt utrolig tøft Anders.....du fikk deg noen tøffe hjul til en god pris ja er meget fornøyd, bygde perfekt,takk for handelen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 23, 2008 fy feite! det var perfekt match, anders grattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 23, 2008 takk takk, spesielt men tøft: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 23, 2008 Gromme hjul Anders! Gamlebilen min har det godt ser jeg:) Legger til noen bilder fra "glans"dagene til BP90920 og BP90921 jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 23, 2008 skamfett!! jeg vil også ha var faktisk på nippet til å blåse mine felger for å få de lakkert i den fargen i fjor, men fant ut jeg skulle vente til dekkene var utslitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 23, 2008 Det der så kanonbra ut!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 23, 2008 deg som ble den heldige eier Dritt rått Digger den fargen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 23, 2008 Du som kjøpte de ja:) Ble veldig bra!!! Gleder meg utrolig mye til å få på mine...vurderer sterkt å legge om nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 23, 2008 det ble råbra! tenkte på slike selv til s3, men fikk vite at det ikke fantes bbs ck anthracite i 5x100.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 23, 2008 Ser sinnsykt bra ut! Utrolig fete de felgene, fargen var grom og passer bilen veldig bra... A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 23, 2008 Veldig pent. Perfekt høyde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 23, 2008 rett å slett lekkert:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 23, 2008 takk for hyggelige komentarer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 24, 2008 Ble knall bra det der: rock : Bra du fant noen som passa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 24, 2008 Ble knall bra det der: rock : Bra du fant noen som passa.. takker, ja var heldi dær. bei meget fornøyd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 24, 2008 Vakkert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 24, 2008 Sinnsykt feite:D Hvor endte du opp med å kjøpe disse? Mye måtte du ut med for dem? Sinnsykt lyst på sånne på A3`n;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...